Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
1000. jäsen?
MatsOnni:
Uutena jo pidempään yhdessä toimineeseen porukkaan tuleminen on joskus vähän vaikeeta. Olkoon sitten kysymys keskustelupalstasta, työpaikasta, harrastajajoukosta tai vaikka SFC-alueesta.
Vähitellen näissäkin ympyröissä kuitenkin ajautuu sisään. Paljon tietysti myös itsestä kiinni, kuinka aktiiviksi haluaa ryhtyä. Mutta niin oon halunnut ymmärtää että kantajoukko toivoo lisää aktiivikirjoittajia . Oikaiskaa jos oon väärässä (taas) ;D
aaoulusta:
oikiassa olet! mutta tuohon jäsenmäärään niin 15.4-2012 on aikas lähellä...se tuhannes ;D rähmä vie mjo oli ensin ..sori kun tuli sama :-[
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 4.12.2011 kello on 13:04 --- Mutta niin oon halunnut ymmärtää että kantajoukko toivoo lisää aktiivikirjoittajia .
--- Lainaus päättyy ---
Uskallan sanoa kantajoukon puolesta, että haluaa. :)
-------------------
Tämä on kyllä harvinaisen avoin keskustelufoorumi kelle tahansa aloittaa juttuja; eipä ole kauaakaan kun erääseen lukuisista harrastuksista liittyvällä foorumilla, jonka nimeä en ole täällä koskaan lausunut (ei liity siis veneisiin, mopoihin eikä kameroihin), joku tonnikirjoittaja alkoi suorastaan vainoamaan jokaista viestiäni, mitä sinne laitoin. Tuntui "aloittelija" ärsyttävän.
MatsOnni:
"Tämä on kyllä harvinaisen avoin keskustelufoorumi kelle tahansa aloittaa juttuja"
Näin olen asian ihan käytännössä kokenut, hyvä niin ja kiitos :)
sipu:
se on 2.12.12 klo 12 tai 12 minuuttii ylikin ;D
voipi se olla 2.2.12 ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta