Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic jääkaappi ei jäähdytä

<< < (2/9) > >>

kimi:
Sulakevikakin on mahdollinen.

remppa:
Sähköllä se yleensä toimii tai ei toimi. 12 astetta viittaa siihen että olet hiukankärsimätön.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: remppa -  4.12.2011     kello on 00:48 ---Sähköllä se yleensä toimii tai ei toimi. 12 astetta viittaa siihen että olet hiukankärsimätön.

--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt hirveän kärsimätön kai ollut  :o

--- Lainaus ---Talvisuojaa ei ole asennettu ja   kaappi ollut päällä torstaista lähtien.
Kaasulla alkoi pelaamaan, mutta sähköllä ei toimi.
Onneksi toimii nyt edes kaasulla, ettei loma mene pilalle.
--- Lainaus päättyy ---

vmjt40:
Auto on ollut talven lepäämässä ja olen pikkuhiljaa herätellyt toimintoja kesän rientojen varalle. Tänään kokeilin dometic jääkaappia kaasulla ja ei muuta kuin naksutteli, mutta ei lähtenyt tulille. Toteamus oli,että kaasua ei tule palopesään asti,joten etsimään lähimmän huollon puhelin numeroa. Numero löytyi ja ajan olisi saanut ensiviikon maanantaille. Koska tarkoitus on lähteä pikku reissuun huomenna, niin päätin tutkia vermettä lähemmin periaatteella "työ tekijäänsä neuvoo". Sitten vain palopesä käteen ja osat erilleen ja sieltä löytyi pieni "prikka" jossa oli pienenpieni reikä, joka oli täysin tukossa. Pieni silmäneula käteen ja varovasti krassaillen sain pöperöt pois reijästä ja kokosin osat etiselleen ja "heureka", tuli syttyi iloisesti ja kaappi kylmenee niinkuin ennenkin.
Säästyi taas aikaa ja rahaa ja itse olen kokemusta rikkaampi tutustuttuani kaapin sielunelämään 8)

Turhan Höpöttäjä:
Ne tuommoset pikku suutinreijät pitäisi putsata sähköjohdon säikeellä.   :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View