Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

hyvää joulunalus aikaa !

<< < (4/6) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen -  2.12.2011     kello on 18:51 ---noh, mutta mjo33400, eikös sulla ole yhtään pikkujoulumieltä. Sauna kuuluu niin jouluun kuin sitä valmistelevaan aikaan. Ja kyllähän sinä miehenä tiedät, että mitä tarkoittaa kun "kulkuset" kilkkaa. Rouva tuli perjantain kunniaksi aikaisemmin suolakaivoksestaan ja saatteli kulkuseni jo ennen ruokaa siihen heleämpään muotoon ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mutta tuo" ulko-kylyyni" jäi minulle epäselväksi. Sinulla muuten tuntuu kaikki olevan oikein. :D

hartsakoski:
Taitaa Pokkisella olla kylpytynnyri ulkona,vai kuinka on Tapani?

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  2.12.2011     kello on 18:59 ---Taitaa Pokkisella olla kylpytynnyri ulkona,vai kuinka on Tapani?

--- Lainaus päättyy ---

Kyly on vanhaa suomea ja tarkoittaa vain yksinkertaisesti synonyymiä saunalle. Ja tietty kun näin vanhanaikainen  olen, niin se on savu-sellainen. Mutta nyt tämä pässinpää lähtee sinne kirkkoonsa, tuulen pohistessa nurkkapielissä. Siis Kyly kutsuu ;D ;D ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen -  2.12.2011     kello on 19:06 ---Kyly on vanhaa suomea ja tarkoittaa vain yksinkertaisesti synonyymiä saunalle. Ja tietty kun näin vanhanaikainen  olen, niin se on savu-sellainen. Mutta nyt tämä pässinpää lähtee sinne kirkkoonsa, tuulen pohistessa nurkkapielissä. Siis Kyly kutsuu ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi tietämättömyyteni. :-[ :D

Turhan Höpöttäjä:
Vienan Karjalassa saunaa sanotaan kylyksi ja savusauna on musta kyly. Niissä on tullut monet kerrat kylvettyä, Venäjän samppanjaa hörppien.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View