Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton vaihto mielessä

(1/4) > >>

Vesseli:
Olen pitänyt autojani n. 5 vuotta/200 tkm. Nykyisellä täyttyy toinen raja ensi huhtikuussa, joten vaihto on tulossa. Toinen ehkä painavampi syy on kaavailtu autovero. Verohan tulee joka tapauksessa, mutta milloin ja missä muodossa, sitä ei tiedä kai vielä kukaan. Auto on vaihdettava ennen veron tuloa tai sitten ajettava nykyisellä loppuelämä. Olen katsellut KABE:n "halpismallia"ja hintakin on periaatteessa sovittu, on mustaa valkoisella ja dataa sähkössä. Malli oli ensi kertaa esillä Lahden messuilla ja on kuulemma vahvasti esillä Helsingin messuilla tammikuussa.

Olisi mukava kuulla kokemuksia KABE:sta ja varsinkin sen talviominaisuuksist a. Toisena vaihtoehtona on Dethleffs, mutta siihen täytyy ostaa aika lailla tavaraa ennen kuin siitä tulee talvikelpoinen joten hinta nousee lähelle KABE:n hintaa. Nykyinen on Dethleffs, joka on muuten oiva peli, mutta se firma ei ole oppinut tekemään suihku/WC-tilaa.

Sfc117949:
Ostitko laatua eli Kaben ? T. Kabenisti

matson1:
Itsellä kabe ja aikoinaan kyselinkin sen talviominaisuuksia. No täytyy sanoa rehellisesti että olen erittäin tyytyväinen ollut. Asuin siinä ympärivuotisesti 3.5 vuotta ja ei kyllä tarvinnut talvella palella. Jos kabesta jotain kaipaan niin tuohon etuosaan sen lattiamaton jossa kiertää lämminvesi, soitin jyväscaravaaniin ja 11000e ois asennettuna.
Ainakin minä olen todella tyytyväinen auto on vm.2009 3.0 automaatti

pouhe:
Onko tosiaan noin kallis, vai tuliko 0 liikaa?

Sfc117949:
https://www.facebook.com/groups/1613753712013543/

Kiinnostaisiko site? Ajattelin tällaista josko löytyisi muitakin. Saa jakaa. T. Upi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View