Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lakko
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 27.11.2011 kello on 21:01 --- Näimpä minunkin työ on pääsääntöisesti tietokonepohjaista ja on meillä kyllä työpaikan museo josta voi käydä hakemassa manuaali vermeet, vaan vaikiaksi menisi..
--- Lainaus päättyy ---
Kuinkahan moni nykyään osaa enää laskea kynällä ja paperilla !! ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 27.11.2011 kello on 20:53 ---Joo, tähän on tultu. Aika moni sais jäädä kylmään kotiin jos tietokoneet lakkais toimimasta.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi ei tulis ongelmaa. Puita uuniin, perunoita ja porkanoita kellarista ja vettä kaivosta.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.11.2011 kello on 21:04 --- Kuinkahan moni nykyään osaa enää laskea kynällä ja paperilla !! ;D
--- Lainaus päättyy ---
maanmittaus alalla kun olen niin aikoinaan kulmia laskettiin kalkulaattorilla ja piirrettiin karttaa millimetripaperille 80luvulla tuo GPS oli mullistava laite ja saamarin kallis siihen hyötyyn nähden. nyt arkipäivää ...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.11.2011 kello on 19:38 ---Ihme touhua, höpötetään poliitiikan negatiivisesta sävystä foorumille tulosta mutta sitten ollaan piilopolitiikkaa puhumassa palstalla vaikka millä tavoin, milloin ollaan SFC:tä moittimassa mutta eipä silloin tunnu haittaavan politiikasta puhuminen...milloin ihmetellään poliisien alennuksista ABC asemilla mutta ei, ei sekään haittaa...se on silti politiikkaa...
--- Lainaus päättyy ---
Olen aikoinaan määritellyt että puoluepolitiikka sekä uskonto on kiellettyjä aiheita orgissa (pois lukien chatti, sen keskustelut kun näkyvät ainoastaan sillä hetkellä paikalla oleville).
Määritelmää: Puoluepolitiikkaa on kokoomuksen, sdp.n, persujen, rkp:n, jne... liittyvät keskustelut. Uskontoa taas kristinuskoon, islamiiin, juutaisuuteen, jne.. liittyvä keskustelu. Politiikaksi orgissa ei (toistaiseksi) katsota esim. kaupan myyntipolitiikkaa, verotuspolitiikkaa, alkoholipolitiikkaa, eikä näihin rinnastettavia.
Näillä mennään ainakin toistaiseksi :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 27.11.2011 kello on 21:33 ---Olen aikoinaan määritellyt että puoluepolitiikka sekä uskonto on kiellettyjä aiheita orgissa (pois lukien chatti, sen keskustelut kun näkyvät ainoastaan sillä hetkellä paikalla oleville).
Määritelmää: Puoluepolitiikkaa on kokoomuksen, sdp.n, persujen, rkp:n, jne... liittyvät keskustelut. Uskontoa taas kristinuskoon, islamiiin, juutaisuuteen, jne.. liittyvä keskustelu. Politiikaksi orgissa ei (toistaiseksi) katsota esim. kaupan myyntipolitiikkaa, verotuspolitiikkaa, alkoholipolitiikkaa, eikä näihin rinnastettavia.
Näillä mennään ainakin toistaiseksi :)
--- Lainaus päättyy ---
Olen vissiin rikkonut sääntöjä,SORRY !! :-[ :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta