Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tavoitteeksi(?)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 21.01.2011 kello on 16:25 ---OK. :D
Toivotaan että toimitusaika on liian
pitkä, etten voi sitä hyväksyä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
eikä minun kortti mene vanhaksi. Enää reilu 3 vuotta nykyiset kirjaimet. Mitä sen jälkeen??
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.01.2011 kello on 17:00 ---eikä minun kortti mene vanhaksi. Enää reilu 3 vuotta nykyiset kirjaimet. Mitä sen jälkeen??
--- Lainaus päättyy ---
Kaksi Tunturi mopoa, tai
muikkuverkko. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.01.2011 kello on 17:00 ---eikä minun kortti mene vanhaksi. Enää reilu 3 vuotta nykyiset kirjaimet. Mitä sen jälkeen??
--- Lainaus päättyy ---
Muistaako Karttulan mies vielä sitä,kun aikoinaan oli kyläpoliisit,Karpon ohjelmassa lahjoittivat Vesannon poliisille kolmipyöräisen polkupyörän,oli siniset vilkut,ja tarakka millä oli tarkoitus kuskata juoppoja putkaan,se oli ennen !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.01.2011 kello on 17:13 --- Muistaako Karttulan mies vielä sitä,kun aikoinaan oli kyläpoliisit,Karpon ohjelmassa lahjoittivat Vesannon poliisille kolmipyöräisen polkupyörän,oli siniset vilkut,ja tarakka millä oli tarkoitus kuskata juoppoja putkaan,se oli ennen !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
En olisi ilman mainintaa muistanut tuollaista. Mutta silloin en tainnut vielä olla lähelläkään Vesantoa.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.01.2011 kello on 17:19 ---En olisi ilman mainintaa muistanut tuollaista. Mutta silloin en tainnut vielä olla lähelläkään Vesantoa.
--- Lainaus päättyy ---
Ai niin,oletkin Kuoopiolainen !! ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta