Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
joulu kohta ovelle kolkuttaa , joko olet valmistellut sitä jotenkin ?
JJJ:
Juu ei. Tänä vuonna passataan koko bileet.
migel:
Hei haloo,- nythän on vasta marraskuu. Menee maku koko touhusta jos nyt jo alkaa fiilistelemään.
Sitä paitti niin eriarvoistava juhla kuin vaan voi. Yksinäiset tuntevat olonsa entistä yksinäisimmiksi ja köyhät köyhemmiksi,- en pidä.
Silti toivon että jokaisella on lämmintä ja joku ystävä lähellä jolle voi jouluilon suoda. Markkinahumusta viis ja jos kattilallisen riisipuuroo voi toiselle keittää ja toivoa kaikille rauhaa edes hetkeksi,niin siinä sitä joulun sanomaa.
Kysykää paikkakunnan K.kauppiaan mielipidettä joulusta, niin rupee sillai himmeä dollarinkuva miehen valkuaisissa hohtamaan...
hartsakoski:
En oo teheny vielä mittään ja koitan selvitä muutenki mahollisimman vähällä.Waimokulta hoitaa kyllä asiaa senkin edestä.Itse haaveilen joskus joulunvietosta jossain korpimökissä minkä pihalla ei kuuluis ku tikan nakutus ja korpin huutelu.Hyvää ruokaa,lämmintä ja lukemista...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 24.11.2011 kello on 16:50 ---En oo teheny vielä mittään ja koitan selvitä muutenki mahollisimman vähällä.Waimokulta hoitaa kyllä asiaa senkin edestä.Itse haaveilen joskus joulunvietosta jossain korpimökissä minkä pihalla ei kuuluis ku tikan nakutus ja korpin huutelu.Hyvää ruokaa,lämmintä ja lukemista...
--- Lainaus päättyy ---
Olin kerran Joulun Hossassa, Uuttu nimisessä mökissä, se oli juuri sellainen. :D
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.11.2011 kello on 22:46 ---Siis Kattivankkuriin... :)
--- Lainaus päättyy ---
Alue sinänsä on kyllä mukavaa, kerkesin jo ulkoilla tuossa ympäristössäkin ja valloittaa kävellen tuon viereisen huipun.
Tuolla vuokatin konttorissakin on ihan ystävällinen henkilö, mutta täällä kattivankkurissa olevat paikalliset juoksevat pakoon kun heitä lähestyy ja isäntä on piilottanut viirinsä ja ilmeisesti isäntäpuhelimen, joten tuota perhesaunaa ei ilmeisesti sovi ulkopuolisten varata :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta