Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut JPVäisänen 21 Jan 2011
  • Olen huomannut että ilmapiiri täällä orgin puolella on tähän asti ollut 100 kertaa parempi kuin infolla ja etuteltassa...suoli 24lla en ole etes käynyt.
    Täällä vastataan kysymyksiin konstailematta ilman ...ttuiluja tai pilkun viilauksia ja muutenkin kommentit on asiallisia. En minä
    sitä etteikö nuilla muilla palstoilla sais vastauksia mutta aina ei saa.
    Toivottavasti tämä saitti pysyy tällaisena niin että tämmöset tuppisuutki ku minä uskaltaa tänne kirjottaa pelkäämättä että joku
    alkaa soittaan suutaan.
    Kiitos kaikille nykyisille palstatalaisille että tämä on pysyny tämmösenä...täällä on kiva "luuhata" :)
  • #2 kirjoittanut tapani pokkinen 21 Jan 2011
  • Olen huomannut että ilmapiiri täällä orgin puolella on tähän asti ollut 100 kertaa parempi kuin infolla ja etuteltassa...suoli 24lla en ole etes käynyt.
    Täällä vastataan kysymyksiin konstailematta ilman ...ttuiluja tai pilkun viilauksia ja muutenkin kommentit on asiallisia. En minä
    sitä etteikö nuilla muilla palstoilla sais vastauksia mutta aina ei saa.
    Toivottavasti tämä saitti pysyy tällaisena niin että tämmöset tuppisuutki ku minä uskaltaa tänne kirjottaa pelkäämättä että joku
    alkaa soittaan suutaan.
    Kiitos kaikille nykyisille palstatalaisille että tämä on pysyny tämmösenä...täällä on kiva "luuhata" :)



     ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  • #3 kirjoittanut migel 21 Jan 2011
  • Jeps!
  • #4 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 21 Jan 2011
  • Joo, ja voihan siellä infon puolellä käydä revittelemässä, jos on tarvetta.  ;D Vitsi.  ;D Vitsi 
  • #5 kirjoittanut JPVäisänen 21 Jan 2011
  • Joo, ja voihan siellä infon puolellä käydä revittelemässä, jos on tarvetta.  ;D Vitsi.  ;D Vitsi  
    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D tai Etuteltassa
  • #6 kirjoittanut Alan 21 Jan 2011
  • Ei se hyvä henki synny ainoastaan foorumin sisällä vaan sen pitää olla myös jäsenten välillä.

    Suomi24 on hyvä revittelypaikka, siellä kun voi kirjoittaa ihan millä nikillä haluaa. Ja mitä haluaa.  ;D
  • #7 kirjoittanut 99 21 Jan 2011
  • Tiedoksi, toisten piikittelyihin tullaan puuttumaan sekä muihin asiattomuuksiin, jotta ilmapiiri pysyisi positiivisena ;)

    Joten ylläpitoa saa ja pitääkin informoida itseään loukaavista sekä muista viesteistä joiden katsoo olevan asiattomia.

    Ylläpidolla (ja moderaattoriella) on sitten useita keinoja puuttua asiaan, Esim:

    1. kinastelujen siirtäminen hiekkalaatikkoon
    2. kirjoitusten poistaminen
    3. Jäsenen kirjoittamisen estäminen määrätyksi ajaksi (esim. 1 viikko)
    4. Jäsenen kirjautumisen estäminen määrätyksi ajaksi (esim. 1 viikko)

    Ja modelilla ei ole lupaa poistaa kirjoituksia jotka eivät miellytä henk.koht. modea, vaan ainoastaan yleisesti häiritsevät viestit. Jos joku katsoo että häen viestinsä on poistettu aiheetta, niin kannattaa laittaa viestiä suoraan ylläpidolle.

    Toivottavasti ei tullut liian tiukkaa tekstiä tähän positiiviseen keskusteluun :)
  • #8 kirjoittanut MattiS 21 Jan 2011
  • Moro vaan kaikille uudelta jäseneltä
    Täällä tosiaan pysyy jutut asiassa ja hyvä niin, toki voi jotain kevyttäkin väliin laittaa ei se haittaa. Mutta jos vertaa etutelttaan jossa joku yrittää kysellä akun takuusta vastaukset on luokkaa "daihatsu syö 4,5 litraa öljyä"+siitä sitten kauhea inttäminen, ei se varmaan hirveästi kiinnosta alkuperäistä kyselijää ja suomi24 on tietysti sitten ihan omanlaisensa.
  • #9 kirjoittanut sipu 21 Jan 2011
  • joo uskon , et ylläpito pitää nää sivu siistinä , mut uskomaton se suomi 24 ... en kyl usko , et ne toiset jotka siellä kirjotelee ovat ihan täyspäisii tai ainakaan ihan täys ikäsii ... sen veran käväsin niil sivuilla ja tulin siihen tulokseen , et ei ole minun luettavaa huh miten tyhmää kirjotteluu  .. toivottavasti eivät löydä tänne tai ainakaan ne muutamat , joista sain niin negatiivisen kuvan... ihmettelen vaan , et mitä tuollaset ihmiset itsellensä saa tollasilla kirjotuksilla mitä siellä sai lukea en kyl tajuu  :-[
  • #10 kirjoittanut migel 21 Jan 2011
  • Tänne on kyllä kiva kirjoitella! Mielestäni keskustelunaiheetki n ovat hyviä laidasta laitaan!

    Ja vielä kerran Hyvä me! Mehän se tämän ilmapiirin luomme ja kiitoksia ylläpidolle!!!!

    Ja vielä ku se kevät tuloo ;D ;D ;D

                                                                     t migel
  • #11 kirjoittanut aaoulusta 03 Sep 2013
  • Nostimpahan tämänkin ylös muistutukseksi  Thumb
  • #12 kirjoittanut hartsakoski 03 Sep 2013
  • Kyllä tämä on hyvä saitti,sopivasti huumorin suolaakin seassa Thumb Thumb
  • #13 kirjoittanut JeanS 03 Sep 2013
  • Kun tarvitsee apua, niin täältä löytyy.
    Asioista voidaan myös keskustella monesta näkökulmasta ja se on hyvä se.
    Ilmapiiri ei ehkä ole ihan niin lämmin, kuin viisivuotta sitten infon puolella, mutta ei myöskään niin räjähdysaltis kuin infon viimeiset parivuotta olivat.
  • #14 kirjoittanut Onneva 03 Sep 2013
  • Tää palsta on kiva myös siksi, että porukat tuntuu ihan tutuilta vaikka
    ovat tutuiksi tulleet vain täällä netissä.
    Ja sitten parasta on ollut tavata osaa porukoista ihan livenäkin  :)
    Jatketaan hyvää henkeä  Thumb
  • #15 kirjoittanut jip59 03 Sep 2013
  • Tuosta hyvästä hengestä minäkin olen ollut kiitollinen kun montaakin eri alan palstaa selaan.
    "Face to face" tuttuja ei vielä kovinkaan montaa ole tullut vastaan kun ei tule ulkoa opeteltua palstalaisten SFC-numeroita jonka monikin allekirjoituksessaa n kertoo.

    Omaan piironkiautoon laitoin orgin tarrat ja tarkoitus on että myös tunnuksen tällä palstalla laitan tarran alle että jos vaan tuonlaisen havaitsette niin tervetuloa juttelemaan.
Sivuja:
Toiminto