Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun varaaminen.

<< < (14/49) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.01.2012     kello on 12:02 ---^

Saitko rahat takaisin vai pitikö ostaa ensin halpa ja sitten hyvä?

Siperia opettanut sen verran, että jätän mieluummin ostamatta kun rupian halpaan. Biltemasta vain hyväksi tiedettyä tavaraa tai sellaista, mille ei isoja vaatimuksia aseteta.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, kyllä nappulat antoivat nätisti käteen. Ei kai siinä laturissa mitään vikaa ollut. Mutta rajoitetun ylläpitolatauksen ominaisuus ei sopinut minulle. Ctek ehkä on 50e parempi kuin Benton, myyjä ei kylläkään osannut mitään olennaista näiden välillä olevan. Katsotaan kestääkö sitten. Minulla se on kulkimen pihassa ollessa jatkuvassa käytössä, joten eiköhän se kestävyys selviä.  :)

Alan:
60 jotain euroa on tuosta Ctekistä Motonetissä pyydetty, eli Bentonin sait kympillä?  ;D

Vaan en osaa sanoa, Bentonia en tunne, Ctek vaikuttaa laatupeliltä. Joka on pakko kohta ostaa kun ei kehtaa aina naapurista lainata.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.01.2012     kello on 13:20 ---60 jotain euroa on tuosta Ctekistä Motonetissä pyydetty, eli Bentonin sait kympillä?  ;D

Vaan en osaa sanoa, Bentonia en tunne, Ctek vaikuttaa laatupeliltä. Joka on pakko kohta ostaa kun ei kehtaa aina naapurista lainata.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä saa Ctekin 7 amppeerisen 60 eurolla. Ne 3,6 amppeeriset on lähinnä rannekellon patteria varten.  :D

Alan:
Kokeile googlella, jos löytyisi. Mulle riittää hyvin tuo kevytversiokin. ;D

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2012     kello on 13:06 ---Joo, kyllä nappulat antoivat nätisti käteen. Ei kai siinä laturissa mitään vikaa ollut. Mutta rajoitetun ylläpitolatauksen ominaisuus ei sopinut minulle. Ctek ehkä on 50e parempi kuin Benton, myyjä ei kylläkään osannut mitään olennaista näiden välillä olevan. Katsotaan kestääkö sitten. Minulla se on kulkimen pihassa ollessa jatkuvassa käytössä, joten eiköhän se kestävyys selviä.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kun olet kokeillut, niin kerro että jääkö tuo siihen latausasentoon mihin asetit sen, kun käytät pistoketta (230v) pois paikoiltaan.

Lähinnä kiinostaa se, että ovatko jo saaneet asennettua muistin tuohon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View