Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Akun varaaminen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 27.12.2012 kello on 15:08 ---sama p*ska mulla monasti menny akku tyhjäks ennenku uskoin toho aikarajaan.. vastaavassa benettoniss ei oo sitä aikarajaa.. motonetiss hinttaa muutama kynppi enempi
--- Lainaus päättyy ---
Oliko nyt kokemusta nimenomaan tästä Bilteman myymästä Intelligent 25A versiosta?
Minua kiinnostaa, koska olen hankkimassa useita latureita, mutta ei niissä mitään latauksen aikarajaa saa olla.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.12.2012 kello on 16:56 ---Oliko nyt kokemusta nimenomaan tästä Bilteman myymästä Intelligent 25A versiosta?
Minua kiinnostaa, koska olen hankkimassa useita latureita, mutta ei niissä mitään latauksen aikarajaa saa olla.
--- Lainaus päättyy ---
Osta, laita kiinni. Jos viikon päästä on katkaissut latauksen, vie takaisin. Ostaisin itse jos mulla ei olisi Benttonin 7A:sta. :)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.12.2012 kello on 17:26 ---Osta, laita kiinni. Jos viikon päästä on katkaissut latauksen, vie takaisin. Ostaisin itse jos mulla ei olisi Benttonin 7A:sta. :)
--- Lainaus päättyy ---
pitäsköhä mun viell mennä halpaan ja kokeilla tota isoo viksua... ois tosi halpa jos pelittää, ens viikoll ois muutenni bilteman suunnalla ajelua
nestori78:
Mielestäni ottaa aika paljon Bilteman laturi virtaa akusta muistitoimintoonsa kun ei lataa, mittasin 100mA, eli 10h 1A 100h 10A--> 5 päivää 12A. En tiedä onko ominaisuus vai vika.. Tällä ei tietenkään väliä jos on aina verkossa. Akusta irroittamalla ei muista edellistä tilaansa.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: nestori78 - 28.12.2012 kello on 22:11 ---Mielestäni ottaa aika paljon Bilteman laturi virtaa akusta muistitoimintoonsa kun ei lataa, mittasin 100mA, eli 10h 1A 100h 10A--> 5 päivää 12A. En tiedä onko ominaisuus vai vika.. Tällä ei tietenkään väliä jos on aina verkossa. Akusta irroittamalla ei muista edellistä tilaansa.
--- Lainaus päättyy ---
mikäs bilteman laturi kysees?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta