Pakkas-My:tä yleensä saa jostain ympäri vuoden.
Pakkas-My:tä yleensä saa jostain ympäri vuoden.
|
Pakkas-My:tä yleensä saa jostain ympäri vuoden. Se tuli etelään ensimmäisenä talvilaatuisena. Tarkoitus on taas tankata sitä ennen talviseisontaa. Myös diesel lämmittimet pyrin käyttäämään MyDieselillä talven kynnyksellä. Keväällä taas tavallista kesädieseliä. Viime vuonna sain tankattua Huittisissa 5.11 MyDiesel talvilaatua Nesteellä on yleensä ekana ja äppi kertoo missä. MyDsl -32 tällähetkellä; liikenneasemat: kuivaniemellä ja Iitti kausala Ja Truck asemalla Hki-vantaa lentoasema, ollut koko kesän kesäversion sop.hintaa. Mutta sinnehän ei pääse ilman erityislupia, Nesteen yritykortti kyllä pelaa siellä kuten muilakin Truck -asemilla.. Hankalaa temppuilua. Ensi talvena pitää muistaa täyttää ne pänikät ja panna sängyn alle odottamaan jo hyvissä ajoin kun vielä talvilaatua saa. Taas piti asentaa yksi turha äppi rekisteröitymisinee n puhelimeen, kun Nesteen surkeilta web-sivuilta tietoa oli lähes mahdoton löytää, karttanäyttö heittää aluksi johonkin Burkina Fasoon ym... No pidetään äppiä sen aikaa että saan ne pari pänikkää täytettyä... ![]() No pidetään äppiä sen aikaa että saan ne pari pänikkää täytettyä... Pidä vaan, kyllä sitä tarvii ens vuonnakin! Kyttään sitä itsekin, jos olen välikautena tulossa alhaalta. PS. Ja muut, muistakaa laittaa Defrostaa AB säiliöön, jos ajatte talvella! PS. Ja muut, muistakaa laittaa Defrostaa AB säiliöön, jos ajatte talvella!Muistakaa myös selvittää, sopiiko se autoonne... Omassa retkipakussani voin käyttää Defrostaa. Siinä ei ole laatuanturia. Vuotta uudemmassa jo olisi. Muistakaa myös selvittää, sopiiko se autoonne... Jos epäilee, voi aloittaa laimeammalla seoksella. Pienikin lisä on plussaa. Onkos juku kokeillut dieselin sekaan tuollasista https://www.motonet.fi/tuote/liqui-moly-dieselin-jaatymisenestoaine-1-l?product=60-03409 Tekeekö kesälaadusta pakkasen kestävää? Aika kummaa litkua: Parantaa muka dieselin pakkaskestoa mutta ei itse kestä jäätymistä! ![]() Herää vaan kysymys, mitä sille parafiinille muka tapahtuu.... Onkos juku kokeillut dieselin sekaan tuollasista https://www.motonet.fi/tuote/liqui-moly-dieselin-jaatymisenestoaine-1-l?product=60-03409 Tekeekö kesälaadusta pakkasen kestävää?Minä en nykydieseliin lisäisi mitään lisäaineita... Aika kummaa litkua: Parantaa muka dieselin pakkaskestoa mutta ei itse kestä jäätymistä! "Aine toimii siten, että se estää parafiinikiteiden muodostumisen ja tarttumisen toisiinsa. Jos polttoaine on jo kylmää ja parafiini alkanut erottua, lisäaine ei enää sulata tai poista valmiita kiteitä." Aine pitää käytännössä kaataa tankkiin ennen varsinaista tankkausta, että se sekottuu kunnolla. Turha kipata syksyllä ainetta tankkiin pihan perällä ja toivoa parasta. Liqui Molyn aineet on saksalaista laatua. "Aine toimii siten, että se estää parafiinikiteiden muodostumisen ja tarttumisen toisiinsa. Jos polttoaine on jo kylmää ja parafiini alkanut erottua, lisäaine ei enää sulata tai poista valmiita kiteitä." Sanoo valmistaja... Eipä ole kukaan vielä testannut! Ei muuta kuin testaamaan. ![]() |