Tekniikkakeskustelut > Säilytys

Diesel talvilaadun saanti?

<< < (3/6) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 17.09.2026     kello on 11:10 ---Onkos juku kokeillut dieselin sekaan tuollasista https://www.motonet.fi/tuote/liqui-moly-dieselin-jaatymisenestoaine-1-l?product=60-03409  Tekeekö kesälaadusta pakkasen kestävää?

--- Lainaus päättyy ---

Aika kummaa litkua: Parantaa muka dieselin pakkaskestoa mutta ei itse kestä jäätymistä!   :laugh:
Herää vaan kysymys, mitä sille parafiinille muka tapahtuu....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 17.09.2026     kello on 11:10 ---Onkos juku kokeillut dieselin sekaan tuollasista https://www.motonet.fi/tuote/liqui-moly-dieselin-jaatymisenestoaine-1-l?product=60-03409  Tekeekö kesälaadusta pakkasen kestävää?

--- Lainaus päättyy ---
Minä en nykydieseliin lisäisi mitään lisäaineita...

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.09.2026     kello on 11:34 ---Aika kummaa litkua: Parantaa muka dieselin pakkaskestoa mutta ei itse kestä jäätymistä!   :laugh:
Herää vaan kysymys, mitä sille parafiinille muka tapahtuu....

--- Lainaus päättyy ---

"Aine toimii siten, että se estää parafiinikiteiden muodostumisen ja tarttumisen toisiinsa. Jos polttoaine on jo kylmää ja parafiini alkanut erottua, lisäaine ei enää sulata tai poista valmiita kiteitä."

Aine pitää käytännössä kaataa tankkiin ennen varsinaista tankkausta, että se sekottuu kunnolla. Turha kipata syksyllä ainetta tankkiin pihan perällä ja toivoa parasta. Liqui Molyn aineet on saksalaista laatua.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 17.09.2026     kello on 15:46 ---"Aine toimii siten, että se estää parafiinikiteiden muodostumisen ja tarttumisen toisiinsa. Jos polttoaine on jo kylmää ja parafiini alkanut erottua, lisäaine ei enää sulata tai poista valmiita kiteitä."

--- Lainaus päättyy ---

Sanoo valmistaja...
Eipä ole kukaan vielä testannut!

megaman:
^
Ei muuta kuin testaamaan.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta