Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin
(1/1)
laukar:
Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta