Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Polarin laatu?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011 kello on 13:03 --- Pitää vaihtaa jotta mielenrauhat säilyy ;D 8) :P
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos.
Olkoon Polarisi laadukas ja yöunet hyviä, kaikista puheista huolimatta.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011 kello on 13:02 ---Ihaa mistäs mieleesi juolahti että pitäisin jotain luotettavana ja toista ei. En kai tietääkseni ole vihjannut asiasta ? Ehkä itsellesi tulisi mieleen tuo :P
--- Lainaus päättyy ---
Tästä aiemmasta sanomastasihan se mieleeni juolahti ja sitten myös kotimaiset lehdet jossa ei mainita sanallakaan myydyimmän automerkin ongelmista joista taksiautoilijoilla on kokemuksia.
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011 kello on 07:59 ---Husvagns och Camping tullut välillä tilattuna kotiin ja muuten sitä netissä luetaan . Ei ole pistänyt silmään siellä moiset keskustelut.
--- Lainaus päättyy ---
Haapaniemen Paroni:
Eihän semmosta laitetta kannata tehdä jossa ei olisi vikoja ;D ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.11.2011 kello on 13:17 ---Tästä aiemmasta sanomastasihan se mieleeni juolahti ja sitten myös kotimaiset lehdet jossa ei mainita sanallakaan myydyimmän automerkin ongelmista joista taksiautoilijoilla on kokemuksia.
--- Lainaus päättyy ---
Se koko lainaus kannattaa ottaa ettei tule väärinkäsitystä, katkaisit siitä tuon lihavoituna näkyvän lopun pois :-X
--- Lainaus ---Husvagns och Camping tullut välillä tilattuna kotiin ja muuten sitä netissä luetaan . Ei ole pistänyt silmään siellä moiset keskustelut. Voihan niitä ollakin jossain ja haluaisimme lukea. Kiitos etukäteen :D
--- Lainaus päättyy ---
Enhän minä mitään epäilystä heittänyt. Kerroin jottei tuossa lehdissä eikä sen nettpalstalla ole ollut aiheesta. Mulla on vain lyhyt oppimäärä mutta näyttää sentään oikoluku onnistuvan ;)
Tuo Migelin linkki oli ihan eri asia kuin tuo lehti. Tuosta voit itse lukea http://www.husvagnochcamping.se/
ihaa:
Täytyy tunnustaa etten edes klikannut sitä linkkiä, mutta loppujen lopuksi näiltä harrastefoorumeilta totuus paljastuu, vissiin se menee niin myös ulkomaillakin. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta