Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Polarin laatu?

<< < (3/12) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011     kello on 13:03 ---  Pitää vaihtaa jotta mielenrauhat säilyy  ;D 8) :P

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos.

Olkoon Polarisi laadukas ja yöunet hyviä, kaikista puheista huolimatta.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011     kello on 13:02 ---Ihaa mistäs mieleesi juolahti että pitäisin jotain luotettavana ja toista ei. En kai tietääkseni ole vihjannut asiasta ? Ehkä itsellesi tulisi mieleen tuo  :P

--- Lainaus päättyy ---

Tästä aiemmasta sanomastasihan se mieleeni juolahti ja sitten myös kotimaiset lehdet jossa ei mainita sanallakaan myydyimmän automerkin ongelmista joista taksiautoilijoilla on kokemuksia.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.11.2011     kello on 07:59 ---Husvagns och Camping tullut välillä tilattuna kotiin ja muuten sitä netissä luetaan . Ei ole pistänyt silmään siellä moiset keskustelut.

--- Lainaus päättyy ---

Haapaniemen Paroni:
Eihän semmosta laitetta kannata tehdä jossa ei olisi vikoja ;D ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.11.2011     kello on 13:17 ---Tästä aiemmasta sanomastasihan se mieleeni juolahti ja sitten myös kotimaiset lehdet jossa ei mainita sanallakaan myydyimmän automerkin ongelmista joista taksiautoilijoilla on kokemuksia.

--- Lainaus päättyy ---

Se koko lainaus kannattaa ottaa ettei tule väärinkäsitystä, katkaisit siitä tuon lihavoituna näkyvän lopun pois  :-X 

--- Lainaus ---Husvagns och Camping tullut välillä tilattuna kotiin ja muuten sitä netissä luetaan . Ei ole pistänyt silmään siellä moiset keskustelut.   Voihan niitä ollakin jossain ja haluaisimme lukea. Kiitos etukäteen  :D
--- Lainaus päättyy ---
Enhän minä mitään epäilystä heittänyt. Kerroin jottei tuossa lehdissä eikä sen nettpalstalla ole ollut aiheesta. Mulla on vain lyhyt oppimäärä mutta näyttää sentään oikoluku onnistuvan  ;)
Tuo Migelin linkki oli ihan eri asia kuin tuo lehti. Tuosta voit itse lukea http://www.husvagnochcamping.se/

ihaa:
Täytyy tunnustaa etten edes klikannut sitä linkkiä, mutta loppujen lopuksi näiltä harrastefoorumeilta totuus paljastuu, vissiin se menee niin myös ulkomaillakin.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View