Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C EH 603 A sammuilee

(1/3) > >>

Anvi:



Auto on Adriatic 650 SP ja siinä Truman pystypannu EH 603.
Tähän asti moitteetta toiminut laite on alkanut sammumaan muutaman tunnin käytön jälkeen.
Paneliin syttyy silloin punainen ledi. Sama kuin esim. kaasun loppuessa.
Heti kun kytkintä käyttää nollassa ja kääntää takaisin päälle laite jatkaa lämmitystä välittömästi.
Tuo vika iskee päälle ehkä 2/3 käyttökerroista.
Vika tuskin johtuu kaasunsyötöstä, koska pullokin on ehditty vaihtaa näiden oireiden aikana.
Jossain mainittiin että laite pitäisi resetoida. Mitenkähän se tehdään ja olisko siitä mitään hyötyä tähän vaivaan?
Siispä mistä alkaisin etsimään ratkaisua ongelmaan?






tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Anvi - 14.06.2026     kello on 17:49 ---Vika tuskin johtuu kaasunsyötöstä, koska pullokin on ehditty vaihtaa näiden oireiden aikana.

--- Lainaus päättyy ---

Kysympä taas: Mitenkäs paineensäädin?

Antero Vilenius:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.06.2026     kello on 22:04 ---Kysympä taas: Mitenkäs paineensäädin?

--- Lainaus päättyy ---
Olisko paineensäädin looginen kun muut laitteet toimii ja lämmitin jatkaa heti kun säädin käy puoli sekuntia nollassa.

viitalar:
Kokeile tekeekö veden lämmitys asenossa ,jos ei tee puhalin mootorin vaihto ja piiri kortille tehdä diodin lisäys

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Antero Vilenius - 15.06.2026     kello on 07:57 ---Olisko paineensäädin looginen kun muut laitteet toimii ja lämmitin jatkaa heti kun säädin käy puoli sekuntia nollassa.

--- Lainaus päättyy ---

Muiden kaasuntarve on vähäisempi.
Jos lämmittimen kaasunsaanti on kinthaalla, pienenkin katkon aikana paine nousee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View