Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kirsikkatarha-leirintäalue Etelä-Norjassa
(1/1)
Sit-Antti-Hoitaa:
Hei,
Joskus 80-luvun loppupuolella muksuna reissattiin Etelä-Norjassa ja mieleen jäi erityisesti leirintäalue, mikä oli kirsikka tarhassa. Puut notkuivat kypsiä herkullisia kirsikoita. Leirintäalue oli korkean jyrkänteen reunalla vuonon rannalla.
Tänä kesänä on suunnitteella Norjan reissua ja mietin tietäisikö täällä joku tästä leirintäalueesta, onko vielä olemassa ja mistä löytyisi. Googlettamalla en päässyt puusta pitkälle.
-Antti
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Sit-Antti-Hoitaa - 6.06.2026 kello on 20:29 ---Hei,
Joskus 80-luvun loppupuolella muksuna reissattiin Etelä-Norjassa ja mieleen jäi erityisesti leirintäalue, mikä oli kirsikka tarhassa. Puut notkuivat kypsiä herkullisia kirsikoita. Leirintäalue oli korkean jyrkänteen reunalla vuonon rannalla.
Tänä kesänä on suunnitteella Norjan reissua ja mietin tietäisikö täällä joku tästä leirintäalueesta, onko vielä olemassa ja mistä löytyisi. Googlettamalla en päässyt puusta pitkälle.
-Antti
--- Lainaus päättyy ---
Jep, saa syödä puusta niinpaljon kuin napa vetää, muutamankerran käyty, nätti paikka.
Lofthus varmaan mitä tarkoitat ?
https://lofthuscamping.com/en/
tsahkali:
Tai sitten tämä: kirsebaerhagen.blog g.no
Sit-Antti-Hoitaa:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 6.06.2026 kello on 21:25 ---Jep, saa syödä puusta niinpaljon kuin napa vetää, muutamankerran käyty, nätti paikka.
Lofthus varmaan mitä tarkoitat ?
https://lofthuscamping.com/en/
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, tämä saattaisi hyvinkin olla muistelemani mesta. Täytyy käydä vierailulla, eikä kuvailemasi perusteella tule olemaan hukkareissu, vaikkei sitten olisikaan sama 40 vuoden takaisten muistojeni kultaama paikka.
-Antti
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta