Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Puhelimien hautausmaa
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.11.2011 kello on 22:13 --- Minkätakia puhelimia vaihtaa,toimiihan nuo vanhatkin !!
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on suunnilleen samanlainen kuin tuo sinun vasemmalla oleva. Putosi kerran veteen ja löysin puolen tunnin päästä, hyvin pelaa. No näyttö on kovasti naarmuuntunut. Eihän noita nykyajan juppipuhelimia, ehkä meikäläinen osaisi edes käyttää. ::)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.11.2011 kello on 13:50 --- Eihän noita nykyajan juppipuhelimia, ehkä meikäläinen osaisi edes käyttää. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Nykyään lapsilla, nuorilla ja duunareillakin on juppipuhelimet. Kunnon "jupeilla" taas ei ole mitään puhelinta, saa olla rauhassa. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.11.2011 kello on 13:50 ---Minulla on suunnilleen samanlainen kuin tuo sinun vasemmalla oleva. Putosi kerran veteen ja löysin puolen tunnin päästä, hyvin pelaa. No näyttö on kovasti naarmuuntunut. Eihän noita nykyajan juppipuhelimia, ehkä meikäläinen osaisi edes käyttää. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo kuvassa oleva,oikella,on ostettu reilu kymmenen vuotta sitten käytettynä,toimii edelleen !!! ;D
vesako:
Mulla on lomapuhelimena tollanen
vanha kunnon laite. Toimii varmasti.
Beagle:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.11.2011 kello on 16:57 ---Mulla on lomapuhelimena tollanen
vanha kunnon laite. Toimii varmasti.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on mahtava puhelin vielä nykypäivänäkin. Tuo on kaksitaajuuspuhelin, joten löytää kenttää joka paikassa ja akkukin kestää viikon päivät. Minullakin oli työpuhelimena pitkään tuollainen, mutta se vaan rupesi hajoamaan käsiin vuosien käytön jäljiltä. Saisipa jostakin vielä tilalle samanlaisen ja yhtä hyväkuntoisen kuin sinulla on ja vielä autosarjan. Ei pätkisi puhelut rekassa kun ois antennit katolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta