Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Puhelimien hautausmaa

<< < (3/6) > >>

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 23.11.2011     kello on 19:41 ---Sydämmellisesti Tervetuloa Rauzi!

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoskiitos. Vanhat tunnarit ja salasanat .info sivuille oli jo unehtuneet niin rekisteröidyinpä uudelleen. Kait ne olis kysymällä löytynyt mutta samapa tuo... Tartti tulla kun teltalla ei yksinkertaisesti voi kukaan olla sovussa kenenkään kanssa.

Eka autopuhelin mulla oli 1981. ARP ja oikeen duplex ettei tarvinnu painaa tangenttia puhuessa ja vapauttaa kuunnellessa. Ja halpaa oli puhuminen sillä auton verran maksavalla vehkeellä. Ei maksanut kun 4,80 mk mineetti. Sillä minuuttihinnalla sai kaksi kessuaskia.

(Herrajee, mun ikivanha teidentukko.com sähköpostiosoite näkyy toimivan edelleen.)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 22.11.2011     kello on 20:46 ---Perhana, kaikkea sitä tulee kerättyäkin.  No, onhan siinä mukana poikani ensimmäinen radiokin.
Mites muilla, lähteekö kierrätykseen vai piirongin laatikkoon?

Winemaker :D

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sitä mitään pois heitetä - tiedä vaikka ajat tulee takas.  :P

Kronologisessa järjestyksessään (muistaakseni) 8) Akuissa pysyy latausta sen verran, että voi todeta toimivan  ;D

"Se voittaa, jolla on romuja eniten kuollessaan"

perho-ukko:
  Minkätakia puhelimia vaihtaa,toimiihan nuo vanhatkin !!

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.11.2011     kello on 21:57 ---Eihän sitä mitään pois heitetä - tiedä vaikka ajat tulee takas.  :P
Kronologisessa järjestyksessään (muistaakseni) 8) Akuissa pysyy latausta sen verran, että voi todeta toimivan  ;D

"Se voittaa, jolla on romuja eniten kuollessaan"

--- Lainaus päättyy ---
Mikäs Noksu tuo oli numeroltaan toi oikeelta 2 ylöspäin.Eikös siinä kääntyny nuo sivut silleen että tuli täysnäppäimistö jolla tekstailla.Ite aikoinaan himosin sitä mutta makso aikaste paljon. :(

teebasso:
Eka Mobira maksoi 26000mk ,ja sain sen muka alennuksella18000 mk kun olin ostanut uuden vaunun samasta liikkeestä. Halpaa kuin mikä? Ja puhelutkin melkein ilmaisia ;D.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View