Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Minä vaan 02 Jun 2026
  • Talven pakkaset pääsi yllättämään, ja jotain on jäätynyt rikki vesijärjestelmässä. Kun puhdasvesisäiliön täyttää ja laittaa hanat päälle, välipohjaan valuu jostain vettä. Autossa (Defhleffs) on tuplapohja, ja auton alakautta ei ilmeisesti pääse vesiputkia näkemään tai vaihtamaan? Myöskään sisäkautta ei ilmeisesti lattiaa ei auki saa (ainakaan ilman rakenteiden kuten kaappien purkamista)? Miten vuotokohtaa pääsisi tutkimaan/ korjaamaan?
  • #2 kirjoittanut tsahkali 02 Jun 2026
  • Putket on luultavasti ehjät mutta joku hana tai liitoskappale on haljennut...
    Etsi siis ensimmäiseksi semmoisia paikkoja.
  • #3 kirjoittanut Kosmic 03 Jun 2026
  • Edellisestä autostani oli Truman takana oleva muovinen jakotukki haljennut.
    Orkkis olis maksanut niin paljon että tein vesijohtoliikkeen osista uuden.
Sivuja:
Toiminto