Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Moottoritieltä poistumiskielto Itävaltaan.

<< < (2/2)

K.E.V:
Hei Soleil
Nykyautot on niin 3.5 tonnin rajalla että esim Itävallan punnituksissa jäisi ainakin 50% kiinni ja isot sakot siitäkin. Jolloin Go-Box ainoa vaihtoehto, no viimeinen on olla menemättä sinne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View