Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Moottoritieltä poistumiskielto Itävaltaan.
K.E.V:
Hei Soleil
Nykyautot on niin 3.5 tonnin rajalla että esim Itävallan punnituksissa jäisi ainakin 50% kiinni ja isot sakot siitäkin. Jolloin Go-Box ainoa vaihtoehto, no viimeinen on olla menemättä sinne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta