Kiitos kaikille tiedoista.
Homma pysähtyi kuitenkin heti alkuunsa. On pakko päästää nesteet pois sillä pumppuun tulevan alumiiniputken ja pumpun väli on vain 2-3 cm joten ei sitä voi sulkea puristamalla.
Jos suljen nesteiden valuttamisen jälkeen vain pumpusta lämmittimeen menevän letkun, niin pumppuun tulevasta letkusta ei varmaankaan valu enää paljoa nestettä? Pumppu on niin ahtaasti sijoitettu ja lähellä lattiaa että alle on vaikea laittaa muuta kuin riepuja.
Ilmausruuvit sentään löytyivät, mutta eivät sieltä missä niiden piti ohjekirjan mukaan olla joten tuli vähän turhaa purkua.