Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3010 ilmauksesta

<< < (2/2)

ttkar:
Muistaakseni tuli vain lämmittimestä olevasta kumiputkesta nestettä laskettuani nesteet pois pohjaropusta......m utta ole varuilla astian kanssa jos tulee sieltä alumiiniputkestakin ..

Kömppääjä:
Jos on se säädettävällä nopeudella oleva 12v pumppu pannun kyljessä, niin ei ole koskaan ollut ongelmaa ilmata sitä järjestelmää. Sen siiviläpumpun kanssa on ollut hieman hankala saada ilmat pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View