Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Truma Go2 RH3 mooverin suuri ongelma
131532:
Juuri tämän takia neuvoja, ohjeita tai korjauspaikkaa kyselin. Tiedän, että mooveri ei lukitu, ohjeidenmukainen säätöväli renkaan ja rullan välillä on 20mm. Jos lyhennän sitä rulla ei lukitu kun rengas on niin lähellä, jos suurennan sitä rulla sutii. Laitteessa täytyy olla jotain vikaa, mitä en itse pysty paikallistamaan joten pyysin apua, en välttämättä niin, että korjaisin sen itse vaan niin, että joku tietäisi tai tuntisi paikan, missä olisi asiantuntemusta hoitaa tämä kuntoon. Parista paikasta olen itse kysellyt mutta tuloksetta.
131532:
Mitä tulee tuohon jarrun pitoon, niin olen ihan riittävästi tykytyksiä saanut osakseni, on se vähän rajoittanut mutta olen myös tämän takia takanurkkaa korjaillut.
99:
Oletko säätänyt myös moverin raideväliä? Ettei moverin runko osu renkaaseen?
131532:
Vanhan oli itse mentävä maate vaunun alle. No ehkä selvisi, että jostain ihmeen syystä lukitusakseli oli vääntynyt, mitä räkärautaa ollut. Onneksi Truma myy varaosia, ei tietenkään itse akselia vaan koko pirun runko, mutta ei hätää halvalla sen saa, ei maksa kuin 250€/puoli ja akseli oli vääntynyt molemmilta puolilta. Älkää vaan kukaan ostako edes vahingossa Truma Go2 HR3, aikaisempiin RH1 ja RH2 malleihin saa varaosia helpommin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta