Nyt sitten avasin Shurflon ja tosi yksinkertainen pumppu se on. Itse moottori kestää varmasti atomisodan yli. Pumppuosassa en muuta vikaa löytänyt, kuin vähän muovipurua, joka on varmaan vesisäiliön yläaukon reunoista irronnut. Puhdistin ja kasasin. Koekäytössä taas imi ja nosti vettä.
Selkeästi pumpun imupuolelta puuttuu.. Rosteriverkkoa ja suodatin kuppia olen pessyt Ultraääni-pesurissa.. Mulla veneestä ja m-autosta löytyy sama pumppu, ja tuo esisuodatin. Pitää tietty muistaa puhdistaa (ainakin) kauden alussa, ja tyhjentää vedestä ennen talven kymille jättöä.
Selkeästi pumpun imupuolelta puuttuu.. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Rosteriverkkoa ja suodatin kuppia olen pessyt Ultraääni-pesurissa.. Mulla veneestä ja m-autosta löytyy sama pumppu, ja tuo esisuodatin. Pitää tietty muistaa puhdistaa (ainakin) kauden alussa, ja tyhjentää vedestä ennen talven kymille jättöä.
Joo, tämä sieltä puuttuu, kun ei ole imupuolella sille tilaa. mutta imuletkun alapäässä kuvittelin suodattimen olevan. Täytyy vielä se tutkia.