Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Uusi hupi akku
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.03.2026 kello on 18:09 ---En minä lipo akkua laita mutta mitäköhän akku olis hyvä merkki?
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä hyvästä..
Olen nyt alkanut suosimaan sellaisia Bilteman akkuja, joissa on 4 vuoden takuu tarjolla.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.03.2026 kello on 18:09 ---En minä lipo akkua laita mutta mitäköhän akku olis hyvä merkki?
--- Lainaus päättyy ---
Miksi et?
On vähän kalliimpi mutta paljon parempi.
Ja puheista huolimatta ei yleensä vaadi mitään muutoksia.
Mika.T:
Li-po (litium polymeeri) ja Lifepo4 (litium rautafosfaatti)
Älkää sekottako akkukemioita. Nuo kaksi ovat aivan erilaisia akkuja...
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Mika.T - 11.03.2026 kello on 22:56 ---Li-po (litium polymeeri) ja Lifepo4 (litium rautafosfaatti)
Älkää sekottako akkukemioita. Nuo kaksi ovat aivan erilaisia akkuja...
--- Lainaus päättyy ---
No kumman noista voin heittää hupiakuksi tekemättä muutoksia ja lisäyksiä? Ja jonka varassa voisi olla puskassa useamman kuin yhden yön?
reissu:
Kiperä kysymys, kun yhden kauppiaan akku viime vuonna ei olekaan testivoittaja tänä vuonna. Ja kun aloituksessa on kovin niukasti mitään tietoja.
Minkä kokoinen akku teholtaan ja mitoiltaan ja mille se tarjoaa sähköä. Paljonko saa maksaa. Haetaanko kaupasta vai tuoko posti. Minne vanha akku menee.
Jos aina valtakunnan sähköissä, niin halvin laatikkoon sopiva akku lähimmästä myymälästä, jossa pääsee vanhasta eroon. 20 vuotta tuskin on sen uuden akun tuleva ikä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta