Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Vaihdanko uuteen Windows 11:sta?
megaman:
Verkon määritys uudelleen Windows 11
Löytyy nopeimmin etsi/haku toiminnolla "Verkon määritys uudelleen"
ktako:
vähän ohi aloituksesta mutta asensin ilmaisen win10 lisäyksen, jolla mennään tämän vuoden syksyyn ja kaikki toimii kuten ennenkin. sitten otetaan linux käyttöön jos ei 10 vielä jatku.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 4.03.2026 kello on 08:49 ---vähän ohi aloituksesta mutta asensin ilmaisen win10 lisäyksen, jolla mennään tämän vuoden syksyyn ja kaikki toimii kuten ennenkin. sitten otetaan linux käyttöön jos ei 10 vielä jatku.
--- Lainaus päättyy ---
Minä en tuohon tarttunut...
Microsoft vaati tietojen ja osan tiedostojenkin jakamista OneDrive pilvipalveluun, jos halusi ilmaiseksi päivityksiä syksyyn. En oikein luota nykyään tuohon amerikkalaiseen tiedonkeruuseen. Itse suljin OneDriven. Käytössä on nyt puukotettu versio Win 11:sta.
Linux Mint on yhdessä koneessa valmiina päivitettynä, jos Microsoftin kanssa alkaa mennä vaikeaksi.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.03.2026 kello on 09:27 ---Minä en tuohon tarttunut...
Microsoft vaati tietojen ja osan tiedostojenkin jakamista OneDrive pilvipalveluun, jos halusi ilmaiseksi päivityksiä syksyyn. En oikein luota nykyään tuohon amerikkalaiseen tiedonkeruuseen. Itse suljin OneDriven. Käytössä on nyt puukotettu versio Win 11:sta.
Linux Mint on yhdessä koneessa valmiina päivitettynä, jos Microsoftin kanssa alkaa mennä vaikeaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin tippuu päivitykset, vaikka kieltäytyy aina pilven aktivoinnista.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.03.2026 kello on 09:37 ---Hyvin tippuu päivitykset, vaikka kieltäytyy aina pilven aktivoinnista.
--- Lainaus päättyy ---
Näin tekee...
Mutta kun se 10:n ilmaisjatkopäivitys vaati kirjautumista, niin annoin olla ja puukotin suoraan 11 versioon.
On kyllä vanhastaan OneDrive tili, mutta se on suljettuna, eli ei synkronisoi pilveen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta