Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
mitkä ovat kuivimmat vaunut iäkkäinä
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 22.11.2011 kello on 09:40 ---Mutta kuuma suihku kulkimessa, viluisen päivän päätteeksi ja rommi toti. ;) Minun on tyydyttävä yhteen saunaan, mökillä olevaan kalliosaunaan. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minä en enää ikinä laita suihkua Fiilikseen,koko vessa meni remonttin sen takia,että kiitti mulle riitti,vettä ei läträtä enää vessassa !! ;D ;D
felmit:
lisäksi vastaan tulee raitisvesisäiliö
Kaben isohko säiliökin piti täyttää 2-3 päivän välein pelkässä talouskäytössä kesäaikana
99:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.11.2011 kello on 12:09 ---vettä ei läträtä enää vessassa !! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Meillä onkin erillinen ja täysin eristetty (kattoa myöten) suihkukaappi vaunussa ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.11.2011 kello on 12:09 --- Minä en enää ikinä laita suihkua Fiilikseen,koko vessa meni remonttin sen takia,että kiitti mulle riitti,vettä ei läträtä enää vessassa !! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikö viikkojen puskaleirinnässä ala teotorantti pettämään. 69-asennon joutuu unohtamaan, tai sanomaan että, pierase edes, että saan raitista ilmaa. ::) :) :D ;D
Haapaniemen Paroni:
Suihku vaunussa tai autossa,niin paras tapa saada kosteus vaurioita ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta