Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

mitkä ovat kuivimmat vaunut iäkkäinä

<< < (9/19) > >>

felmit:
Hobbyyn taitaa kasettiwc tulleen 1999?
vanhempia turha katsella?

migel:
Miksi tuo kasettivessa on niin tärkeä? En minä ainakaan vaunuun mene paskalle vaan asumaan!!! Saksassa myydään isoja Tabberteja uudehkoja joissa ei edes ole vessaa!!! 8)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 21.11.2011     kello on 21:47 ---Miksi tuo kasettivessa on niin tärkeä? En minä ainakaan vaunuun mene paskalle vaan asumaan!!! Saksassa myydään isoja Tabberteja uudehkoja joissa ei edes ole vessaa!!! 8)

--- Lainaus päättyy ---
   Tilasin parivuotta sitteen Saksasta vaimon vamman vuoksi korkeamman pytyn,hyvin toimii,on parenpi kuin portapotta!

migel:
Joo tottakai, sairaat erikseen,- mutta mutta oletin että tässä ei nyt sellaisesta olisi ollut kysymys.........

Sellainen korkeampi olisi kotonakin parempi,- puuceet rakennan aina liian korkeiksi, mutta kun niissä on kiva käydä tälläinen 192 senttinen,- mamma valittaa kun jalat ei yllä lattialle ;D

Mulla on kait neljä noita porta potteja, enkä ikinä niitä ole käyttänyt!!! Iljettävää hommaa,- lapsille ok muttei sinne kunnon kaabeli sovi ;D ;D ;D

felmit:
Puskaparkin käyttäjä ei viitsi riulla hypellä ja siisti käyttää / huoltaa viikonloppureissuje n jälkeen

Hobby 430 taitaisi täyttää vaatimukset
Makuutilan voi jättää siihen käyttöön, voi vaikka kesken päivän mennä torkuille
lähempänä vm 1990 löytyy tärkeä kasettiWC  :D
ja silti päivätaukoja ja eväshetkiä varten on ruokailuryhmä käytettävissä
kevyt ja näppärä peruutella puskaan

vai löytyykö parempaa?
kuivempaa
Näyttää useat myyjätkin rehellisesti kertovan etuseinä vaivoista ja jopa takaseinä / kattoluukku vuodoista

Onkohan Ruotsalaisilla näin pieniä vaunuja  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View