Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 2.09.2013 kello on 14:58 --- Kyllähän hymy kuuluu joka taluteen :D
--- Lainaus päättyy ---
jep ja sen tilaus ei maksa mitään
ihan vaan hymyä huuleen
ja sillä se lähtee Thumb :)
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 2.09.2013 kello on 12:06 ---arvaa tuliko se ajantilaus mieleen
--- Lainaus päättyy ---
Täällä se ainaki oli yhtä tuskaa saada yhteys sinne labraa. Sama kai se on jonottaako siel labran oven takana, vai kotona puhelimessa..
Mua ottaa päähän kun joku on ryöstäny mun työmotivaation. Murr!! Vois palauttaa sen välittömästi ja viedä mukanaan tän väsymyksen minkä o jättäny tilalle.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 2.09.2013 kello on 16:34 ---Täällä se ainaki oli yhtä tuskaa saada yhteys sinne labraa. Sama kai se on jonottaako siel labran oven takana, vai kotona puhelimessa..
Mua ottaa päähän kun joku on ryöstäny mun työmotivaation. Murr!! Vois palauttaa sen välittömästi ja viedä mukanaan tän väsymyksen minkä o jättäny tilalle.
--- Lainaus päättyy ---
se on kovasti liikuva rosmo
kun on vienyt minunkin motivaationi
ja energeenini
noh toivotaan ,että huomenissa tois takasin Thumb
kun pitäis mennä huomenna kuntosalille ja vesijumppaan
sen jälkeen aattelin ,jos jaksais ahertaa pientä hyötyjumppaa
ja puuhastella rätin kera
tuolla mökkisaunassa ,takkahuoneessa ja ylisillä
sais senkin siivottua talviteloille
tai edes siivottua Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 2.09.2013 kello on 16:34 ---Täällä se ainaki oli yhtä tuskaa saada yhteys sinne labraa. Sama kai se on jonottaako siel labran oven takana, vai kotona puhelimessa..
--- Lainaus päättyy ---
täälse toimii iha netinkaut..helppoo
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 2.09.2013 kello on 20:20 ---täälse toimii iha netinkaut..helppoo
--- Lainaus päättyy ---
niin täälläkin
mutta kah kun ei tullut tuo mieleen konnella olessa silloin ::)
vaan seuravalla kerralla sitten Thumb
vaikka toisaalta en ole ,kuin rokotusten (sikapiikin) aikana
nähnyt melkrein koko pitäjän olevan yhtä aikaa tk.ssa
jotta tuli aikas yllärinä toi jono labraan ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta