Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (89/116) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.12.2013     kello on 17:41 ---Aiheeseen liittyen, mikä on pikku c ?

Mun kortissa lukee ABeC ja ajettu vuosikymmeniä sitten,
sen pikku e: n sain ns. lahjaksi.

Minkälaista kuormuria mä saan ajaa tolla isolla C:llä ??

--- Lainaus päättyy ---

http://www.trafi.fi/tieliikenne/ajokortit_ja_tutkinnot/ajokorttiluokat

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ajokortti

Ne on nuo luokat muuttuneet aika rajusti Vesako siitä kun me olemme kortin saaneet.
Tuolta voi pikkaisen tietoja päivittää.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.12.2013     kello on 17:41 ---Aiheeseen liittyen, mikä on pikku c ?

Mun kortissa lukee ABeC ja ajettu vuosikymmeniä sitten,
sen pikku e: n sain ns. lahjaksi.

Minkälaista kuormuria mä saan ajaa tolla isolla C:llä ??

--- Lainaus päättyy ---
Nii mullahi, mutta pikku-e:n kävin ajamassa

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 20.12.2013     kello on 16:50 ---Se ottaa täs vanhenemisessa päähän.....tuli polliisilta kirje näkökyky ei riitä, eli pudottavat yhden kirjaimen vähemmäs.....jäljel le jää vain A BE

--- Lainaus päättyy ---
Elä sellaista murehdi...
Monet tarkoituksella anovat C luokan poistoa. Syynä on kai se, ettei tarvitse niin usein korttia uusia.
Minäkin ajattelin hävittää kaikki turhat luokat, jos joskus työelämästä vapaudun.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.12.2013     kello on 17:41 ---Minkälaista kuormuria mä saan ajaa tolla isolla C:llä ??

--- Lainaus päättyy ---
No eihän sillä saa ajaa kuin 42 tonnin kuorma-autoa.

seppoko:
Tuo C:n pito tulee harkittavaksi keväällä. Se pitänee säilyttää. Jos tulee ajettua Ruåtsin kautta Juorooppaan, niin eivät antaisi sakkoja vajaasta kortista. Riittää maksamista ylipainossakin tarpeeksi.

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.12.2013     kello on 18:24 ---Elä sellaista murehdi...
Monet tarkoituksella anovat C luokan poistoa. Syynä on kai se, ettei tarvitse niin usein korttia uusia.
Minäkin ajattelin hävittää kaikki turhat luokat, jos joskus työelämästä vapaudun.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai tuota tarvitse "anoa"? Eikö ilmoitus, että en halua pitää, riitä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View