Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ottaa päähän.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 29.07.2013 kello on 11:27 ---Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
1010jm:
Mua ottaa päähän tien päällä ne jotka eivät ole tarkistuttaneet nopeusmittarin näyttöä. Ajetaan 80 alueella 70, kun se mittari näyttää tasan 80. Itse ajan navin mukaan muutaman kilsan ylinopeutta.
aaoulusta:
Ittiä ottaa päähän,kun harvon poltan tupakan niin se tuntuu siellä päässä. sitten ottaa päähän kun juon sen ensioluen nopsasti yhellä ryypyllä.. se on tuo minunki pää aikas herkkä.. 8)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 29.07.2013 kello on 11:27 ---Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä, tänäänkin kolmostietä ajellessani pyyhkäisi Saab Aero peräkärryn kanssa (jossa oli vihreä kanootti ja fillari) ohi heittämällä satasen alueella :o Ilmeisesti köröttelin liikaa kun vauhtia minulla oli vain 108km/h todellista....
Ipsu:
Nyt just ottaa päähän tämä selkäsärky. Siis alaselkä aivan p*skana. Selässähän ei vika ole, vaan hierojan mukaan mun pakaralihakset on vaan niin jumissa että säteilee selkään ja aiheuttaa mm iskiastyylistä jalkasärkyää/vihlontaa.. :'(
Kun ei tässä iässä tahdo enää päästä edes kävelemään... ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta