Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (77/116) > >>

aaoulusta:
Mukava lukea tuollaista!   Thumb

Vesseli:
Ottaa päähän ylivoimainen laadunvalvontakykyn i. Jos sadan tai jopa tuhannen kappaleen erässä on yksikin viallinen, se sattuu minulle. Ostin pari kuukautta sitten uuden karavaanarikaapelin ja tietenkin kulkimeen liitettävä pistoke oli viallinen. Vaihdoin pistokkeen ja nyt pelittää.
Kolme viikkoa sitten ostin autokameran. Kamera kuvasi hyvin, mutta ei suostunut yhteistyöhön tietokoneen kanssa. En tiedä, tallensiko mitään muistikortille, kun tietokone ei suostunut avaamaan korttia. Kiikutin tänään kameran takaisin myyjälle, joka lupasi toimittaa tilalle uuden toimivan laitteen. Saa nähdä, miten käy.

Kaija:
Vesseli on ihan selkeesti maanantai-kappaleiden laadunvalvoja!  Thumb
Sorry tää huono vitsi  :)

Onneva:
Päähän ottaa, sananmukaisesti, toista viikkoa jatkunut hammassärky.
Hoidettu on ja hoito jatkuu, eilen viimeksi ja näköjään saan heti
maanantaiaamuna soitella uutta aikaa.  ??? ???
Ibumax kuussatasia popsin ja olen popsinut jo ihan huomattavan määrän  :'(

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 22.11.2013     kello on 22:22 ---Ottaa päähän ylivoimainen laadunvalvontakykyn i. Jos sadan tai jopa tuhannen kappaleen erässä on yksikin viallinen, se sattuu minulle. Ostin pari kuukautta sitten uuden karavaanarikaapelin ja tietenkin kulkimeen liitettävä pistoke oli viallinen. Vaihdoin pistokkeen ja nyt pelittää.
Kolme viikkoa sitten ostin autokameran. Kamera kuvasi hyvin, mutta ei suostunut yhteistyöhön tietokoneen kanssa. En tiedä, tallensiko mitään muistikortille, kun tietokone ei suostunut avaamaan korttia. Kiikutin tänään kameran takaisin myyjälle, joka lupasi toimittaa tilalle uuden toimivan laitteen. Saa nähdä, miten käy.

--- Lainaus päättyy ---

me selkeestikkin  kuulutaan samaan sarjaan
mikään ei toimi
mitä ostetaan
nyt toimi muutaman tunnin
tuo uus vesipumppu
no ei  kun takasin ostopaikkaan
onhan siinäkin takuu onneksi
mutta se vain ,kun sitä olis nyt just tarvittu
tuolla lammen tyhjennyksessä  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu