Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (75/116) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.11.2013     kello on 15:26 ---Kaija mahtaax pumppukin joutua koville
tuon iskiaksen  vuoksi
joka koko aja sinua on nyt kiusinut Thumbd
tään astman uskon puhkeavan huolista ,tresisstä ym.
joita olen enemmän tai vähemmän
isojen sairauksien vuoksi joutunut kokemaan
niin läheiseten ,kuin itsenikin vuoksi   ???  :'(

--- Lainaus päättyy ---

Tää on ilmeisesti ihan rakenteellinen vika. Serkkulikka oli leikattu saman jutun takia jo 25-vuotiaana.
Mutta kyllä mä huomaan, että stressi tai joku erikoinen tilanne saa rytmin pyllylleen. Ekan kerran mua hoivattiin tän takia työterveydessä päivää ennen isän uurnanlaskua elokuussa. Iskias tuli myöhemmin. Lienkö "stressannut" alaselän jumiin?
Hassua vaan, että vaikka pahin suru isän kuolemasta on jo ohi, tuntuu, että koko ajan on jotakin pientä riesaa. Yleensä ottaen olen kyllä ihan hyvällä fiiliksellä.
Tätäkö tää on loppuelämä?  :o  Joko mä pääsisin eläkkeelle?  :laugh:

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 20.11.2013     kello on 15:37 ---Tää on ilmeisesti ihan rakenteellinen vika. Serkkulikka oli leikattu saman jutun takia jo 25-vuotiaana.
Mutta kyllä mä huomaan, että stressi tai joku erikoinen tilanne saa rytmin pyllylleen. Ekan kerran mua hoivattiin tän takia työterveydessä päivää ennen isän uurnanlaskua elokuussa. Iskias tuli myöhemmin. Lienkö "stressannut" alaselän jumiin?
Hassua vaan, että vaikka pahin suru isän kuolemasta on jo ohi, tuntuu, että koko ajan on jotakin pientä riesaa. Yleensä ottaen olen kyllä ihan hyvällä fiiliksellä.

--- Lainaus päättyy ---
Liian nuori vielä eläkkeelle,tulis vastaus ;)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 20.11.2013     kello on 15:37 ---Tää on ilmeisesti ihan rakenteellinen vika. Serkkulikka oli leikattu saman jutun takia jo 25-vuotiaana.

--- Lainaus päättyy ---
        Hyvä että huomaat ja tunnet nuo itessäsi!!  nuo menee sinun omassa ajassa ohi, sen sinä tiedät ja tunnet sitten tuonnempana. jos oikein viisastelisi niin psykosomaattiset oireet voi olla osa syynä selekään (iskias), joillakin voi laueta stressi vaikkapa sormen niveliin tai jalkapohjiin...hyvä n neuvon jos vielä koettaisin antaa on Koeta olla Pelkäämättä...(panikoimatta)..

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 20.11.2013     kello on 16:01 ---        Hyvä että huomaat ja tunnet nuo itessäsi!!  nuo menee sinun omassa ajassa ohi, sen sinä tiedät ja tunnet sitten tuonnempana. jos oikein viisastelisi niin psykosomaattiset oireet voi olla osa syynä selekään (iskias), joillakin voi laueta stressi vaikkapa sormen niveliin tai jalkapohjiin...hyvä n neuvon jos vielä koettaisin antaa on Koeta olla Pelkäämättä...(panikoimatta)..

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy yrittää pitää itsensä rauhallisena. Eilen katselin monitoria siellä ensiavussa, kun tilanne oli jo hallinnassa. Lääkäri alkoi puhua "pidemmästä sairaslomasta". Mä mietin, että PITÄÄ SOITTAA POMOLLE ja sykkeet pomppasi 82>87 ihan yhtäkkiä!  :laugh:

Kotiin ei nyt parane jäädä murehtimaan. Jos vaikka lauantaina lätkämatsiin Jokerit-Pelikaanit?
Arvatkaa, ketä mä kannatan?

Sunnuntaina tuun sit valittaan, kun sain nokkaani makkarakiskalla!  :laugh:

sipu:
kyllä vaan olen kans itsekkin huomannut
että kroppa elää mielen mukana
-01 asti kun se hoitovirhe tehtiin
niin ei tervettä päivää ole näkynyt
mutta jos yrittää hirweesti
olla kaikesta huolimati positiivinen  Thumb
niin kipuakin on helpompi kestää  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu