Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (74/116) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 20.11.2013     kello on 11:31 ---Ei kai tähän kuole. Löytyi sekä poskiontelotulehdus että keuhkoputkentulehdu s..
Ilmankos olo onkin vähän kun ois katujyrän alle jäänyt..
Nyt ei harmita enää oikeastaan muu kuin että unohdin pyytää lääkäriltä reseptin siihen naistenvaivaan mikä iskee tän antibioottikuurin jälkeen  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Nyt äkkiä maitohappobakteerei ta syömään. Gefilusta suosittelen "viran puolesta", mutta kai ne kaikki auttaa!  Thumb Ehkä estää sen muuten tulevan vaivan. Muista vaan jatkaa maitohappoa pari päivää antilooppien loppumisen jälkeenkin!

Canestenia saa ilman reseptiä halvemmalla kuin reseptin kanssa. Diflucin, vai mikä se kallis lääke on, joka auttaa yhdellä tabletilla, näkyi myös vapautuneen käsikauppaan.
Niin ja pulloharjan  ;D saa lähimarketista. Sellaisen karkeakarvaisen, joka helpottaa  :laugh:

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 20.11.2013     kello on 13:10 ---Nyt äkkiä maitohappobakteerei ta syömään. Gefilusta suosittelen "viran puolesta", mutta kai ne kaikki auttaa!  Thumb Ehkä estää sen muuten tulevan vaivan. Muista vaan jatkaa maitohappoa pari päivää antilooppien loppumisen jälkeenkin!

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä niitä kunnollisia maitohappobakteerej a (sellaisia kapseloituja jotka hajoaa siis siellä vatsalaukun jälkeen ;) ) pitää syödä pitkään antibioottikuurin jälkeen..ne ku tappaa kaik hyvätkin bakteerit ja niidenkin takaisin tulo kestää puolivuotta...se on pitkä aika..saattaapi iskeä muita tauteja siihen väliin..joten syökää niitä maitohappobakteerej a pitkään noiden kuurien jälkeen ..(kun suolisto voip hyvin voip koko roppa hyvin ;) )

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 19.11.2013     kello on 22:13 ---Onpa yllätys, että Kela-kortissa on parasta
ennen päiväys.
Omassani on erityiskorvaus merkittynä v 1992.
Kai siksi, että korvaus laski silloin 100 %:sta
80 %:iin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuli pieni lipsahdus. Ei se kortti vanhentunut, vaan
erityiskorvaus YE116/10.13.

Pahoittelen.

Kaija:
Taas saikulla. Nyt ei kylläkään iskiaksen takia, vaikka lepo tekee kyllä hyvää sillekin!

Eilen aamupäivällä iski ihan yllättäen rytmihäiriö, joka ei kolmessa vartissa tasaantunut lääkkeillä. Soitin työterveyteen ja sieltä neuvoivat Järvenpään terv.k. ensiapuun.

Pääsin jonon ohi ja mukavasti huilimaan sänkyyn. Kävi niin hyvä tuuri, että EKG sai kiinni häiriön aiheuttajan: supraventrikulaarin en takykardia. Sydämessä on joku oikoreitti, joita pitkin sähköimpulssit toisinaan lähtevät kulkemaan. Vaiva ei ole vaarallinen, mutta tosi epämiellyttävä.

Sain muutamia näppäriä hoito-ohjeita rytmärin pysäyttämiseen: kasvojen työntäminen kylmään veteen esimerkiksi; tän mä opetan työkavereillekin

Lääkäri käski huilata loppuviikon. Aihetta jatkotutkimuksiin ei nyt ole. Voi olla, ettei kohtausta tule taas pitkään aikaan. Mutta jos noi alkaa toistua kuukaudittain tai viikoittain, niin jotain täytyy tehdä. Täytyyhän työkavereiden voida luottaa siihen, että mä tulen sovittuna aikana töihin.
Ihan huvikseen ei kuitenkaan viitsisi päivittäin beetasalpaajaa syödä estolääkkeenä.

Pelottavaa tää on. Koko ajan odottaa, että milloin se iskee uudestaan. Piti hiukan niinkuin pakottaa itsensä liikkeelle edes Lidlin käynnin verran.

No, nyt mulla on aikaa tehdä fyssarin opastamia harjoitteita. Kyllä mä mietin, olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin, kun yritin äsken käsivoimin työntää reisiluita irti kuopistaan....

sipu:
Kaija mahtaax pumppukin joutua koville
tuon iskiaksen  vuoksi
joka koko aja sinua on nyt kiusinut Thumbd
tään astman uskon puhkeavan huolista ,tresisstä ym.
joita olen enemmän tai vähemmän
isojen sairauksien vuoksi joutunut kokemaan
niin läheiseten ,kuin itsenikin vuoksi   ???  :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View