rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ottaa päähän.  (Luettu 66029 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #30 : 27.07.2013 kello on 22:18 »
    Onko näin että asunto on ainut kohde johon saa ottaa lainaa, jos muuta hankintaa ei voi hankkia ilman lainaa niin se katsotaan heti...sanonko miksi ?  ;D


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
    • Kulkija
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #31 : 27.07.2013 kello on 22:45 »
    ^

    Joidenkin mielestä et siihenkään...

    Mun mielestä ei ole niin, vaan raha-asiansa saa kukin hoitaa niinkuin parhaaksi näkee.

    Jotkut ottaa pikavippejä... mun mielestä sellainen on tyhmää, mutta mistäs sitä ihmisten tilanteita tietää, voihan sitä tulla äärimmäisiöä pakkorakoja.


    Jos saisin yhdenkin esimerkin.  :)

    Et voi olla tosissasi. No selaa omaa viestihistoriaasi taaksepäin, kyllä ne sieltä löytyy.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #32 : 27.07.2013 kello on 23:52 »
    Poliisi ottaa päähän.

    Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.

    Aina, kun ne pysäyttävät maantiellä, sanon, että onpa hyvä, että olette viimein löytäneet minulta varastetut tavarat. Eihän teillä voi olla muuta syytä pysäyttää minua. Tavaroitani ei vain ole löytynyt.

    Ihmeellinen on tuo poliisiorganisaatio . Meillä työssä ollesani annettiin ensin huomautus tekemättömistä töistä, sitten varoitus ja sen jälkeen työsuhteen purku, jos sama toistui.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #33 : 27.07.2013 kello on 23:55 »
    Mielelläni puhallan ja en pidä muutenkaan järkevää liikennevalvontaa pahana asiana. Toki tehtävää olisi paljon, mutta kun poliisillakin resurssit leikattu rajusti

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:07
    • Epsoo
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #34 : 27.07.2013 kello on 23:59 »
    Mielelläni puhallan ja en pidä muutenkaan järkevää liikennevalvontaa pahana asiana. Toki tehtävää olisi paljon, mutta kun poliisillakin resurssit leikattu rajusti

    Viimeksi olen puhaltanut kesäkuun lopulla, tulos 0,00. Maksoi silti 5 euroa ;) Sain kyllä pillin muistoksi, kun nätisti pyysin :D

    Poliisin puhaltamaksi olen päässyt viimeksi joskus vajaa 10 vuotta sitten (tulos 0,00), vaikka vuodessa tulee kilsoja vähintään 40-50 tuhatta..

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #35 : 28.07.2013 kello on 06:09 »
    Poliisin puhaltamaksi olen päässyt viimeksi joskus vajaa 10 vuotta sitten (tulos 0,00), vaikka vuodessa tulee kilsoja vähintään 40-50 tuhatta..

    Itse olen joutunut viimeisen 11 vuoden aikana puhallukseen useasti, omalla kylällä 4 kertaa, moottoripyörällä 2 kertaa, edellisen kerran töihin mennessä, sopivasti työpaikalle menevällä tiellä maanantaiaamuna, maantiellä myös Iisalmi-Kuopio välillä rampille noustessa 3 kertaa.
    Tuloksenhan nyt jokainen minut täällä tunteva tietääkin.  ;D

    Tuon ekan kerran muistan tällä 11 vuoden jaksolla, oltiin isän kanssa moottoripyörillä Oulussa isän sukulaista tapaamassa kun sieltä lähtiessä päästiin puhallukseen, tuumasinkin silloin poliisisedälle että viimeksi olen ollut puhalluksessa 15 vuotiaana mopolla, enpä arvannut en että tuon jälkeen pääsen puhaltamaan lähes joka vuosi.

    Niin ja ne ajokilometrit jää alle 30 tuhannen..

    Mutta tämän kuuluisi olla ennemmin ei ota päähän -ketjussa mutta olkoon nyt tässä kun sopiva lainaus löytyi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #36 : 28.07.2013 kello on 07:36 »
    Poliisi ottaa päähän.

    Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.

    Aina, kun ne pysäyttävät maantiellä, sanon, että onpa hyvä, että olette viimein löytäneet minulta varastetut tavarat. Eihän teillä voi olla muuta syytä pysäyttää minua. Tavaroitani ei vain ole löytynyt.

    Ihmeellinen on tuo poliisiorganisaatio . Meillä työssä ollesani annettiin ensin huomautus tekemättömistä töistä, sitten varoitus ja sen jälkeen työsuhteen purku, jos sama toistui.

     ::)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 20:50
    • seniori
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #37 : 28.07.2013 kello on 08:13 »
    Niitä riittää maanteille kyttäämään - anteeksi, valvomaan pieniä ylinopeuksia ja puhalluttamaan. Jostain kummallisesta syystä poliisilla ei riitä aikaa tai resursseja selvittää yksityishenkilöön kohdistuneita varkauksia ja muita rötöksiä.

    Olen ajatellut tähän suuntaan. Omaisuuteen kohdistuvat rikokset on korvattavissa, mutta liikenne on hengenvaarallista. Siellä saa tappaa kenet tahansa pienin rangaistuksin. Ja miten korvataan invalidisoituminen tai henkinen kärsimys yksilölle?

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #38 : 28.07.2013 kello on 08:26 »
    Omaisuuteen kohdistuvat rikokset on korvattavissa, mutta liikenne on hengenvaarallista. Siellä saa tappaa kenet tahansa pienin rangaistuksin. Ja miten korvataan invalidisoituminen tai henkinen kärsimys yksilölle?

    Näin on.  Thumb


    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #39 : 29.07.2013 kello on 11:27 »
    Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #40 : 29.07.2013 kello on 13:49 »
    Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd
    Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2016 kello on 22:38
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #41 : 29.07.2013 kello on 15:02 »
    Mua ottaa päähän tien päällä ne jotka eivät ole tarkistuttaneet nopeusmittarin näyttöä. Ajetaan 80 alueella 70, kun se mittari näyttää tasan 80. Itse ajan navin mukaan muutaman kilsan ylinopeutta.

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #42 : 29.07.2013 kello on 16:12 »
    Ittiä ottaa päähän,kun harvon poltan tupakan niin se tuntuu siellä päässä. sitten ottaa päähän kun juon sen ensioluen nopsasti yhellä ryypyllä.. se on tuo minunki pää aikas herkkä.. 8)

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:07
    • Epsoo
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #43 : 29.07.2013 kello on 18:55 »
    Ottaa päähän tuolla tienpäällä noi jotka ajattelevat että mulla on kiire muulla ei väliä (eikä liikennesäännöt heitä koske) Thumbd Thumbd

    Niinpä, tänäänkin kolmostietä ajellessani pyyhkäisi Saab Aero peräkärryn kanssa (jossa oli vihreä kanootti ja fillari) ohi heittämällä satasen alueella :o Ilmeisesti köröttelin liikaa kun vauhtia minulla oli vain 108km/h todellista....

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #44 : 29.07.2013 kello on 21:54 »
    Nyt just ottaa päähän tämä selkäsärky. Siis alaselkä aivan p*skana. Selässähän ei vika ole, vaan hierojan mukaan mun pakaralihakset on vaan niin jumissa että säteilee selkään ja aiheuttaa mm iskiastyylistä jalkasärkyää/vihlontaa..  :'(

    Kun ei tässä iässä tahdo enää päästä edes kävelemään... ???