Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (57/116) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.10.2013     kello on 17:06 ---Mä löysin tän orgin niin hassuun aikaan, että olen täällä valittanut ja rutissut koko ajan joka asiasta.

--- Lainaus päättyy ---

En ole huomannut (tosin en huomaa paljoa muutakaan ;D )

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 15.10.2013     kello on 17:28 ---Toiseksi eniten mua ottaa päähän, kun ruokaohjeissa käsketään leikata liha poikkisyin, enkä mä osaa lukea tuosta pahuksen köntistä, että mistä pitää leikata.

--- Lainaus päättyy ---

Auttaisikohan tämä kuva:

Sinisellä on merkattu syyt, ja punaisella miten leikataan.
Eli lihasta pitää etsiä juovia, ja leikkaus on niitä kohtisuoraan. (syyt näkyy paremmin kun suurennat kuvan)

Jushi69:
Lipilakki...
On liian tiukalla toisinaan.. :(
 ;D

K70:
Nyt täytyy sanoa, että tämmöstä antautumista en ole muiden foorumien moderaattoreilta nähnyt.
Lihanleikkausongelm an edessä kävit ostamassa palan härkää näyttääksesi syyt  :laugh:

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 15.10.2013     kello on 21:55 ---Nyt täytyy sanoa, että tämmöstä antautumista en ole muiden foorumien moderaattoreilta nähnyt.
Lihanleikkausongelm an edessä kävit ostamassa palan härkää näyttääksesi syyt  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Thumb  Thumb  Thumb

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 15.10.2013     kello on 21:55 ---Nyt täytyy sanoa, että tämmöstä antautumista en ole muiden foorumien moderaattoreilta nähnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen ihan otettu tästä huomaavaisuudesta!  ;)
Tuli vaan liian myöhään tai sit se mun ostama pala oli vanhuuteen kuolleen lypsylehmän kulmapaistia... Ei tehonnut nuija, ei, vaan "pihvi" pysyi jämäkkänä. No, tuli sitten isompi setti lihapataa!  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View