Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ottaa päähän.

<< < (53/116) > >>

aaoulusta:
Täytyy minunki tunnustaa vaivani!  kuivat silmät, ärtyvät herkästi.... Thumbd

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 14.10.2013     kello on 20:25 ---Täytyy minunki tunnustaa vaivani!  kuivat silmät, ärtyvät herkästi.... Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
  Minulla taas vuotavat silmät !

Haapaniemen Paroni:
Ei valskaa,kuin rahapussi ;)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.10.2013     kello on 20:47 ---  Minulla taas vuotavat silmät !

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa ehkä omituiselta, mutta vuotavat silmät on nimenomaan kuivien silmien oire.

"Roskan tunne voi käynnistää nestemäisen kyynelerityksen, joka ikään kuin koettaa huuhdella roskaa pois silmästä. Silmä voi siis vetistää kuivuuttaan! Vetinen kyynelneste ei kuitenkaan pysty huolehtimaan silmän pinnan voitelusta ja vaiva jatkuu. "

Mulla nimenomaan toinen silmä "kuseksii" kuivuuttaan, mutta tipat auttaa kun niitä vaan jaksais laittaa.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.10.2013     kello on 20:54 ---Kuulostaa ehkä omituiselta, mutta vuotavat silmät on nimenomaan kuivien silmien oire.

"Roskan tunne voi käynnistää nestemäisen kyynelerityksen, joka ikään kuin koettaa huuhdella roskaa pois silmästä. Silmä voi siis vetistää kuivuuttaan! Vetinen kyynelneste ei kuitenkaan pysty huolehtimaan silmän pinnan voitelusta ja vaiva jatkuu. "

Mulla nimenomaan toinen silmä "kuseksii" kuivuuttaan, mutta tipat auttaa kun niitä vaan jaksais laittaa.

--- Lainaus päättyy ---
      Ei tule kosteutta/tippaa linssiin! silmän räpsyminen on aika harvahkoa..samoin ei tule tippoja laitettua muutoin kuin oikein kun karvastelee... 8)  saisi oppia käyttään auringon paisteessa a-laseja se hieman auttaa myös..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View