rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ottaa päähän.  (Luettu 65854 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Kulkija
Vs: Ottaa päähän.
« Vastaus #15 : 27.07.2013 kello on 10:08 »
Kun pysytte pois pullamössö paikoista ja Apseista, "maailma pelastuu", sitten on päähine, ainut joka ottaa päähän..  ;D

Sinun ihan oma maailma ehkä pelastuisi. Nisuun ja Osuuskauppaan tuskin maailma kaatuu, vaikka ruisleivän paremmuutta ylistän minäkin. Onpahan noita muitakin vastenmielisiä ilmiöitä, ja jokaisella on omansa.

Minua ottaa päähän kadehtiminen. Oikean ystävän tunnistaa siitä, että kun vaikkapa vaihtaa autoa tai hankkii jotain muuta vastaavaa saa onnitteluja eikä vuodenajan kestävää luimuilua ja tervehtimättömyyttä . Itse reagoin siten ihan vilpittömästi ihan-sama-kenen-tutun hankintoihin, vaikka kyseessä olisi 100.000 euron maasturi (yhden kerran niinkin ollut...).

Kerran käynyt niinkin, että kun tuttavaa onnittelin uudesta autosta sain takaisin kiertoilmaisulla esitetyn kommentin että helvettiäkö onnittelet, kadehdi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:58
Vs: Ottaa päähän.
« Vastaus #16 : 27.07.2013 kello on 10:20 »
Kerran käynyt niinkin, että kun tuttavaa onnittelin uudesta autosta sain takaisin kiertoilmaisulla esitetyn kommentin että helvettiäkö onnittelet, kadehdi.
Toi onkin hyvä lausahdus.. :)
Täytyypä käyttää, jos joskus saan vielä jotain hankittua.

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #17 : 27.07.2013 kello on 10:22 »
    Kerran käynyt niinkin, että kun tuttavaa onnittelin uudesta autosta sain takaisin kiertoilmaisulla esitetyn kommentin että helvettiäkö onnittelet, kadehdi.

    Oho.  :o, onpas siinä ollut kaverilla ehkä raskas velka päällä autostaan.
    Mulla myös tapana onnitella aina jos joku on jotain vaihtanut ja toivottanut turvallisia kilsoja perään.

    kun vaikkapa vaihtaa autoa tai hankkii jotain muuta vastaavaa saa onnitteluja eikä vuodenajan kestävää luimuilua ja tervehtimättömyyttä .

    Pientä vinoilua saa kuulla aina autoa vaihtaessa mutta kyllä sen tunnistaa kun jotakuta aivan oikeasti kyrsii, samoin kuin se että autolla ajaessa vastaan ei olla näkevinäänkään..
    Naapurin pihalla huomasin viikolla moottoripyörän, hetihän minä siitä menin sitten innoissani mopoa katsomaan, en päässyt vielä onnittelemaan kun se olikin lainapeli mutta myöhemmin tänä syksynä ehkä pääsen onnittelemaan.  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Kulkija
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #18 : 27.07.2013 kello on 10:26 »
    ^

    Sehän on mukava lukea tervettä asennetta Ihaan kirjoittamana.

    ... ajattelin tässä ottaa kuudenkympin Jönköping -sahan mukaan kun lähden kaveria sen työmaalle morjestamaan. Jos kehuu tai onnittelee, niin polkaisen kyllä tuon edellä mainitun; helvettiäkö onnittelet (kehut), kadehdi.  ;D ;D

    Mutta ihan oikeassa paikassa sanottuna se oli minusta mauttomuuden huippu vilipittömästi kaksi-kolme kertaa omaa autoani kalliimmasta farmarista onnittelevalle.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:16.02.2020 kello on 15:16
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #19 : 27.07.2013 kello on 11:21 »
    Kyllä ottaa päähän kun toisten omaisuudella ei ole mitään merkitystä joillekin ihmisille,  ei edes toisten koirien. Enoltani varastettiin koira omasta tarhastaan keskiviikkona iltapäivällä. Oli joku paikallinen hörhö ottanut mukaansa. Enoni hätä oli tosi suuri kun muita elämän kumppaneita ei ole kuin koira. Koira on saksanpaimenkoira mutta tosi mukava luonteeltaan. Ei varmaan tee kärpäsellekkään pahaa. Mua vit.....a suunnattomasti tuo toisten omaisuuteen kajoaminen..

    Onneksi koira löytyi hyvässä kunnossa takaisin tuossa hetki sitten.. mutta voin kuvitella enoni tuskan..


    Anteeksi vain tälläinen purkaus ja kiitos ymmärryksestä..
    Mitäs sitä sanotaankaan ihmisen parhaasta ystävästä.... Ymmärrän täysin tilanteen enkä kyllä takaa tekosiani jos saan kiinni kyseisen ihmisen joka tuollaista "harrastaa" >:D. Eikös siitä lain rikkomisesta jos "tilanne sitä vaatii" ollut vasta uutisissa puhetta...

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
    • Epsoo
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #20 : 27.07.2013 kello on 11:46 »
    Tilasin ruis Mc Feast:n.
    Pussista löytyi valkoiseen "pullasämpylään" tehty hampurilainen   >:(
    En ajellut takaisin, ei olis safkis siihen riittänyt.
    Ketutti kyl.

    Liiteristä saa hyviä valmis-salaatteja 4 eurolla, kannattaa ostaa ennemmin semmoinen kuin noita "hampurilais" mössöjä ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:07
    • Savo
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #21 : 27.07.2013 kello on 21:03 »
    Mitäs sitä sanotaankaan ihmisen parhaasta ystävästä.... Ymmärrän täysin tilanteen enkä kyllä takaa tekosiani jos saan kiinni kyseisen ihmisen joka tuollaista "harrastaa" >:D. Eikös siitä lain rikkomisesta jos "tilanne sitä vaatii" ollut vasta uutisissa puhetta...
    Mulla on kaverista kuva ja jos sattuu pimeällä kujalla Karhulassa vastaan tulemaan niin vois vaikka pikkaisen muiluttaa.. >:D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #22 : 27.07.2013 kello on 21:13 »
    Aikoinaan olin minäkin kateellinen vapaa-ajasta. Nyt kun olen osa-aika eläkkeellä, olkoon muut kateellisia.  ;D

  • Vieras
  • Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #23 : 27.07.2013 kello on 21:24 »
    Minua ottaa päähän kadehtiminen.

    Niin minuakin. Se myös, että positiivinen asenne asioihin tulkitaan elvistelynä tai leuhkimisena. Toisista ihmisistä pahan puhuminen. Se on niin suomalaista.
    Itse en edes osaa olla katellinen vaan iloitsen toisen hyvistä asioista ja menestyksestä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Kulkija
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #24 : 27.07.2013 kello on 21:38 »
    Perhana. Ei kaveri onnitellut sahan hankinnasta, kun tuo ei ottanut kunnolla kierroksiakaan. En päässyt sitten käskemään kadehtimaan. No pitää ajella se varovasti sisään, niin eiköhän tuosta rahamiehen vehkeestä saa hyvän kaverin, on sentään ihan Husqvarnan kopio.

    ------------

    Aikoinaan olin minäkin kateellinen vapaa-ajasta. Nyt kun olen osa-aika eläkkeellä, olkoon muut kateellisia.  ;D

    Älä sinä sitten ole muille kateellinen, vaikka jollain olisikin enemmän rahaa kuin sinulla.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
    • Vaasa
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #25 : 27.07.2013 kello on 21:43 »
    Ottaa päähän, kun hommia ei tehdä kunnolla. Nyt sitten on mulla tupla homma. Tosta kulkimesta kun näkee, että edellinen korjaaja on oikeasti tehnyt paljon työtä, niin miksi helkkarissa hän on jättänyt 1/3 osan hommasta väliin ja sillä pilannut koko tekemänsä työn.

    No, kohta on hyvät maisemat autosta, kun katto lähtee alkovin viisteeseen saakka pois. Tosin pressu menee yöksi päälle, ettei kannata mennä tähtitaivasta ihailemaan kulkimeen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #26 : 27.07.2013 kello on 21:52 »


    Älä sinä sitten ole muille kateellinen, vaikka jollain olisikin enemmän rahaa kuin sinulla.

    Mistä sinä olet saanut ajatuksen, että olisin.  ::) ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    • Kulkija
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #27 : 27.07.2013 kello on 21:53 »
    Mistä sinä olet saanut ajatuksen, että olisin.  ::) ::)

    Muutamasta kymmenestä aihetta koskevasta viestistäsi. :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #28 : 27.07.2013 kello on 21:57 »
    Muutamasta kymmenestä aihetta koskevasta viestistäsi. :o

    Jos saisin yhdenkin esimerkin.  :)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:47
    • Callengr
    Vs: Ottaa päähän.
    « Vastaus #29 : 27.07.2013 kello on 22:05 »
    Mistä ne kenenkää rahat tietää? Asenteista vaan voidaan olla eri mieltä? Kukin tyylillään!