Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Pinttyneen vaunun pesu?

<< < (4/5) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.12.2025     kello on 13:55 ---Onkko tätä 'Eko-Solia' muuten missään normaalissa kaupassa?

--- Lainaus päättyy ---
Ei taida olla...

Tekoäly luetteli muutamia ja niissä on myös kivijalkamyymälä. Tarkistin muutaman noista.

"Pesuainetta myyvät useat siivousalan ja teollisuuden verkkokaupat. Tässä yleisimpiä paikkoja:

Alfa-Kem (Valmistajan oma verkkokauppa): Voit tilata suoraan valmistajalta. Valikoimassa on eri pakkauskokoja 5  litran kannusta aina 1000 litran konttiin.

Kariteam: Myy 5 litran tiivistettä verkkokaupassaan.

Forders: Tarjoaa tuotetta ja heillä on noutomahdollisuus Pirkkalan/Tampereen varastolta.

Tradecode: Verkkokauppa, josta löytyy 5 litran pakkauskoko.

Siivous-Info: Erityisesti suuremmat erät (esim. 25 litraa)."

mhe15:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.12.2025     kello on 22:27 ---Ei taida olla...

Tekoäly luetteli muutamia ja niissä on myös kivijalkamyymälä. Tarkistin muutaman noista.

"Pesuainetta myyvät useat siivousalan ja teollisuuden verkkokaupat. Tässä yleisimpiä paikkoja:

Alfa-Kem (Valmistajan oma verkkokauppa): Voit tilata suoraan valmistajalta. Valikoimassa on eri pakkauskokoja 5  litran kannusta aina 1000 litran konttiin.

Kariteam: Myy 5 litran tiivistettä verkkokaupassaan.

Forders: Tarjoaa tuotetta ja heillä on noutomahdollisuus Pirkkalan/Tampereen varastolta.

Tradecode: Verkkokauppa, josta löytyy 5 litran pakkauskoko.

Siivous-Info: Erityisesti suuremmat erät (esim. 25 litraa)."

--- Lainaus päättyy ---

Samaa katselin. Aika vähissä oli "normi" jälleenmyyjät.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mhe15 - 19.12.2025     kello on 22:40 ---Samaa katselin. Aika vähissä oli "normi" jälleenmyyjät.

--- Lainaus päättyy ---

Mistäköhän porukka sitä on ostanut?
Hyvänäpitäjät varmaan itse kertoo...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.12.2025     kello on 09:59 ---Mistäköhän porukka sitä on ostanut?
Hyvänäpitäjät varmaan itse kertoo...

--- Lainaus päättyy ---

Alfakemin vrrkkokaupasta olen tilannut.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.12.2025     kello on 11:09 ---Alfakemin vrrkkokaupasta olen tilannut.

--- Lainaus päättyy ---
Sitä minäkin meinasin ehdottaa..

Postitus on sieltä vain järkyttävän kallista, kun katsoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View