Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Järjestyslain muutosehdotus.
Turhan Höpöttäjä:
Minun kai pitäis mökiltä Surflo pumppu repiä pois ja ottaa vesi saunaan ja terassille kantamalla. Että se olisi Lehtomäen mieleen. Se on tuo pumpattu vesi niin pirun saastuttavaa. ???
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.01.2011 kello on 22:27 --- Nyt puhutaan HARMAAVESI päästöistä,samaa kamaa se on,heitetäänkö tiskivedet pesuvadilla jorpakkoon,vai lasketaanko ne peruuttamalla auto johonkin metsä-auto tien varteen,nyt puhutaan erämaasta,ei ruuhka-Suomesta ;D ;D ;D ;D ;D!!
--- Lainaus päättyy ---
Kerran olin Norjassa leirintäalueella, jossa oli näppärästi kaivo harmaille vesille, silloin lorotin siihen tankin tyhjäksi. Muuloin olen lorottanut muualle, heti kun silmä on välttänyt. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 21.01.2011 kello on 22:48 --- Ei kai niitä varten tartte tehrä mitään puhdistamoita.Paska a ja kusta varten vaan jos ne juoksutetaan vessan pöntöstä.
Ulkohuussi saa olla kai niinku aina ennenki ,vai onkohan ny ymmärtäny ihan väärin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla Lapissa,ainakin missä meikäläinen viettää muutaman viikon kesästä,on Metsähallituksen tekemä PUU-CEE,käyn aamu paskalla kyseisessä "hotellissa",kuoriketta päälle,mutta eipä ole "PUHDISTIMIA,EIKÄ VERKKOON LIITETTYÄ PUTKEA " Taitaa olla pitkä matka Itämereen,tässä tämä epäkohta on,menköö ynpäristö ministeri housupyykille Pohjoiseen,ja kairaan,ei siellä olla "putken päässä"",!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Alan:
Harvaa ketjua lukiessa sitä on näin monta kertaa nyökkinyt päätä ylösalas ja urissut, että ...kele, juuri noin se asia on!!!
joo o:
Viimeisempien tietojen mukaan uudessa laissa on lievennyksiä haja-asutusalueelle. Eli orgaanisista aineista pitää puhdistaa 80 % typen ja fosforin raja-arvoja lasketaan. Silloin tuo puhdistamo täyttää vaatimuklset hyvin mikä minulla on. Testeissä (TM) on ollut siellä keskitason yläpyolella, eli käsittääkseni kärkipäässä. Eli oltaisko nyt pikkasen vessanvesissä oikeilla jäljillä. Meillä menee puhdistamoon kaikki vedet niin eikös tällöin paskat laimene. Ainakin viinaan tekee vaikutuksen, prosentit laskee jos paljon planttaa. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta