Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma Combi 6 E202
Rimortruma:
Terve!
Oli ihan pakko rekisteröityä näin uutena auton omistajana ja heti kysellä viisaammilta neuvoa.
Otsikon aparaatti kulkineessa ja antaa vikakoodia 0202 ja liitteen ohjeita katsellut mitä tulisi tehdä että vehje saadaan toimimaan.
Tsekkasin ensi töiksi pakoputket, kaapelit yms. silmämääräistä vikaa ei löytynyt. Hypistelin myös piirikorttia kädessä mutta tuosta ei paljoa näe ilman erikois vehkeitä.
Laite toimii 1-5min normaalista ja puhaltaa kuumaa sekä tekee lämmittää vettä. Testattu myös erikseen pelkän veden lämmityksen yhteydessä heittää myös saman vian päälle.
Lähtee uudestaan pelaamaan kun käyttää ohjauspaneelin rullukkaa 0-asennossa ja laittaa taas päälle.
Eli näiden perusteella itse sulkisin pois kaapeliviat ja kaasun syötön ongelmat? Luulisi ettei lähtisi ollenkaan puhaltamaan lämmintä tai lämmittämään vettä jos nämä yhtälöt ei toimisi.
Onko jollain viisaalla heittää mikä saattaisi olla vikana tai ehkä omakohtaista kokemusta. Ei viitsisi osa kerrallaan vaihtaa jos ampuu monesti huti tulee järkevämmäksi ostaa kokonaan uusi vehje?
Ja auto vuosimallia 2011 luultavasti myös truma. Kiitos
mjo33400:
Millaiset vilkkukoodit tulee punaisesta ledistä?
Rimortruma:
Antaa tuon LLSSLSLS eli 0202 kuten aloituksessa kirjoitin? testailin vielä uudestaan pullon vaihdon jälkeen sama kuvio. Seurasin piirikortin toimintaa kun alkaa temppuilemaan ja lopulta lyö pelin poikki. Liekin ledi vilkkuu (punainen) edes takaisin ja lopulta sammuttaa vaikka aikaisemmin kaikki kolme lediä piirikortilla paloi pari minuuttia yhtä jaksoa ja puhalsi lämmintä.
mjo33400:
Minulle merkkaa vain vilkkukoodi ja se ei ole suoraan verrannollinen 0202 koodin. Onko koodi llpp/ lplp kun toi llss/lsls ei ole minun tiedossa. Ei aloituksessa ole vilkkukoodia.
Rimortruma:
L=long ja s=short siksi näin koska kaikki ohjeet mitä löysin oli lontooksi. Ja suomen kielelle käännettynä koodi PPLLPLPL P=pitkä L=lyhyt
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta