Tekniikkakeskustelut > Primus
Lmc munsterland 1988 mikä lämmitin?
turboapc:
Moi. Vaunustani on poistettu kaasulämmitin. Etuboxista on vesiletkut kytketty yhteen. Mistä voin tunnistaa että minkälaisen lämmittimen hommaan tilalle(kytkinpaneeli löytyy kyllä sisältä)
Ja toimii verkko virralla edelleen. Etusohvan alla kaiketi sähkövastus ja pumppu..
Sen verran ehkä olen saanut selville että tämän ikäisistä lmc vaunuissa on käytetty Primus lämmittimiä
megaman:
Mulla oli samanikäisessä Lämsyssä (LMC Siesta 530 -88) Primus 2470.
turboapc:
Moi. Koitan saada teille kuvia ihmeteltäväksi loppu viikosta kun pääsen vaunulla..
Masa matkailija:
Kyllä varmaan Primus, muut ei ole etuboxissa. Kun mulla oli Polar pysty pannulla ja halusin diesel lämmittimen tein juuri noin etukoteloon. Se sisällä oleva on sähköpatruuna ja varmatoiminen mikäli kierto vesipumppu pelaa, ilmeisestikin toimii koska lämpeää. Jos muu lämmitys tarpeen niin hankkii joko korjatun primuksen orggilaisilta, tai viemärin tms dieselin, on sitten helppokäyttöinen ja varmatoiminen. Dieselkin sopii primuksen ohjaimille.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: turboapc - 12.08.2025 kello on 19:22 ---Moi. Koitan saada teille kuvia ihmeteltäväksi loppu viikosta kun pääsen vaunulla..
--- Lainaus päättyy ---
Ota sen poistetun lämmittimen kohdalta kuva siitä roikkuvasta johdosta niin näkee mikä lämmitin on ollut käytössä. Toivottavasti johtoa ei ole poistettu. Ohjauspaneelistakin voi päätellä lämmittimen tyypin. Jos kaasunappia painaessä led on punainen niin voisi olettaa lämmittimen olevan Primus 2480:nen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta