Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470
K.E.V:
Tuossahan kytkis https://karavaanari.org/index.php/topic,30290.msg602302.html#msg602302
Proxi94:
Mittailin nyt ajan ja ajatuksen kanssa elikkä hehkulle tulee 12 volttia mitattuna keltaisesta johdosta ja hehkusta, vesitermariin tulee punaiseen 12 volttia siniseen ei mitään, pyrostaattiin ei tule ollenkaan virtaa eikä myöskään kaasuventtiilille tule laisinkaan virtaa.
Olen tätä yrittänyt kaikkien kiireiden keskeltä tutkia armottomassa vitutuksessa joten pahoittelen käyttäytymistäni ja väärässä olemisesta.
hartsakoski:
Itse sain aikoinaan vuosia sitten pannun kuntoon,kun tein mittaukset ja muut toimenpiteet kokeneempien ohjeiden mukaan Thumb
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Proxi94 - 9.08.2025 kello on 18:49 ---Mittailin nyt ajan ja ajatuksen kanssa elikkä hehkulle tulee 12 volttia mitattuna johdosta ja hehkusta, vesitermariin tulee punaiseen 12 volttia siniseen ei mitään, pyrostaattiin ei tule ollenkaan virtaa eikä myöskään kaasuventtiilille tule laisinkaan virtaa
Olen tätä yrittänyt kaikkien kiireiden keskeltä tutkia armottomassa vitutuksessa joten pahoittelen käyttäytymistäni ja väärässä olemisesta.
--- Lainaus päättyy ---
JOS Vpäällä niin kantsii pitää mittarit ja kalut nurkkaan ja pitää mietintä tauko!.
mike:
Jos hehkulle tulee 12v niin se on varmasi entinen! Lueppas viestiketju uudelleen ihan ajatuksen kanssa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta