Tekniikkakeskustelut > Primus
Primuspannu pätkii
perho-ukko:
Onhan näitä ongelmia,olen nyt kalassa,priimus ei oikein toimi,jysähtelee,ja sammuu vähän väliä,välillä tulee punainen kolmio,sammuu,ja jysähtää,ei ole ennen moista tehnyt,kun kuittaa pannun,lähtee jysähtämällä päälle,toimii seuraavaan katkoon saakka!!!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.11.2011 kello on 20:20 --- Onhan näitä ongelmia,olen nyt kalassa,priimus ei oikein toimi,jysähtelee,ja sammuu vähän väliä,välillä tulee punainen kolmio,sammuu,ja jysähtää,ei ole ennen moista tehnyt,kun kuittaa pannun,lähtee jysähtämällä päälle,toimii seuraavaan katkoon saakka!!!
--- Lainaus päättyy ---
Purista sitä keltaisen johdon ryöstäjää. Kuuluuko kipinöinti?
Lasanen:
Mulla samanmoisia onkelmia. Vanha L M C Jossa tuo 2480 Primus . Ohjaus paneelista juotin yhden kylmäjuotteen.(virtatulo) toimi vähän aikaa mutta rupes pätkimään uudestaan? Varmaan foorumissa samaa juttua mutta ku on niin laiskanpulskea.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Lasanen - 15.11.2011 kello on 12:33 ---Mulla samanmoisia onkelmia. Vanha L M C Jossa tuo 2480 Primus . Ohjaus paneelista juotin yhden kylmäjuotteen.(virtatulo) toimi vähän aikaa mutta rupes pätkimään uudestaan? Varmaan foorumissa samaa juttua mutta ku on niin laiskanpulskea.
--- Lainaus päättyy ---
Perho-ukolla on kipinäsytytys.
Sinun tapauksessa, mitä tarkoitat pätkimisellä?
perho-ukko:
No,,se tekee seuraavaa; Termostaatti on täysillä,mangetti venttili kolahtaa,menee pitkään,ennen kuin jysästää,sammuu ja taas jysähtää,palaa muutaman minuutin,sammuu,kiertovesi pumppu pyörii koko ajan,ihan kuin se ei saisi kaasua,pullo on täysi,kun sen saa toimimaan,ääni on vaisu! Viime yönä lämpö laski kymmeneen asteeseen,ei ihme,jos vilustuin !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta