Aika vähissä on nuori tarvitseva joka haluaisi tehdä mun ammattianiIlman tarkempia tietoja keskustelua käydään yleisellä tasolla.
Sivuja: [1] Siirry alas
Aika vähissä on nuori tarvitseva joka haluaisi tehdä mun ammattianiIlman tarkempia tietoja keskustelua käydään yleisellä tasolla. Aika vähissä on nuori tarvitseva joka haluaisi tehdä mun ammattiani Oletko keinosiementäjä tai viemärisukeltaja? Oletko keinosiementäjä tai viemärisukeltaja?En kumpaakaan vaan torninosturissa istuskelin parhaimmillaan 96 m hytin lattiaan. Jää aika monelta tekemättä jo pelkästään nousu tikkaita myöden työpisteelle. Minäkin ajoin aikanaan raanakortin Forsassa. En vakiammattia siitä saanut,
tuurailin lähinnä juoppoa konkarikuskia Rakennus-Ruolalla. Sitten iski lama jonka jälkeen haalarit vaihtui pikkuhiljaa tietokoneisiin. 🙂 Kokemattomana kuskina pahin paikka oli kun 4 ontelorekkaa pyyhkäsi ahtaisiin pihoihin yhtä aikaa... 🥵 En kumpaakaan vaan torninosturissa istuskelin parhaimmillaan 96 m hytin lattiaan. Jää aika monelta tekemättä jo pelkästään nousu tikkaita myöden työpisteelle. Tuon kaltaista Suomessa tekee moni henkilö. Kiipeää telemastoon, jonka yläpää on tuplakorkeudella. Ei ole istumapaikkaa, eikä lämmintä tuulensuojaa. En kumpaakaan vaan torninosturissa istuskelin parhaimmillaan 96 m hytin lattiaan. Jää aika monelta tekemättä jo pelkästään nousu tikkaita myöden työpisteelle.Joo, ei olisi mun hommia... Keittiöjakkaran päälläkin jo huimaa. Tuon kaltaista Suomessa tekee moni henkilö. Kiipeää telemastoon, jonka yläpää on tuplakorkeudella. Ei ole istumapaikkaa, eikä lämmintä tuulensuojaa.Juu, 320m oli, josta tosin hissillä 200m, oli aika tavallista juttua. Ekat 50 m tuntuu eniten. Siitä ylöspäin maa vain pakenee ja horisontti laajenee. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|