Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Köyhät asuntoautoilijat
Masa matkailija:
No ainakin mulla einuo edellä mainitut syynä. Vaimo jääeläkkeelle 4 vuoden päästä, rahat riittää kun säästeliäästi elää, ei vaihdella autoja ja matkis seisonnassa kun ei tarvita, paikallisajot halvimmalla sähköhybridillä.
"Töitä" teen silloin kun huvittaa ja jaksaa jos joku sattuu kysymään. Varmaan saisi tehdä keukkaa mutta se laiskuus. Tämän oleskelun olen maksanut 50 vuoden aikana.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 10.06.2025 kello on 22:06 ---Onko sulta pois
--- Lainaus päättyy ---
Joltain nuorelta tarvitsevalta on.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.06.2025 kello on 00:21 ---Minä olen köyhä kun palaan Norjasta. Tänään meni 230€ hissilippuihin ja huomenna noin saman verran junamatkaan museoradalla. Kumpaakaan tuskin unohtaa koskaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kun olivat mielestäsi unohtumattomia kohteita...
Niin olisko antaa koordinaatteja näihin kohteisiin? Tarkoitus olisi mennä taas Norjaan loppukesästä.
putkimies:
Mistä tunnistaa köyhän karavaanarin?
No, sillä autokin huohottaa.
CaraOne1:
Harrastajien "etujärjestö". Jooei.
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 4.06.2025 kello on 20:08 ---Aikanaan kun ostin ensimmäisen parin tonnin mökkiauto-projektin sanoi eräs harrastekerhon "pamppu" mulle että työttömät ei saa harrastaa karavaanaritouhuja kun ei niillä saa olla siihen rahaa (olin silloin ollut talven työttömänä). Erosin ko. kerhosta ja olen haistattanut sille vitut siitä lähtien enkä unohda asiaa koskaan.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta