Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Köyhät asuntoautoilijat

<< < (7/16) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  4.06.2025     kello on 07:49 ---Jokavuosihan sitä maksetaan yleistä jätemaksua jolla ei saa mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Kenelle tuollaista maksetaan ja miten paljon? Millälailla se maksu peritään?

armas ujomieli:
Möksäl toistasataa 5* tyhjennys. Tiiän melkein kaikki voisi pesässäkin polttaa mutten nyt vielä jaksanut pihistelemään :laugh: Naapurilla ei pömpeliä :o

Lerssinen:
Aikanaan kun ostin ensimmäisen parin tonnin mökkiauto-projektin sanoi eräs harrastekerhon "pamppu" mulle että työttömät ei saa harrastaa karavaanaritouhuja kun ei niillä saa olla siihen rahaa (olin silloin ollut talven työttömänä). Erosin ko. kerhosta ja olen haistattanut sille vitut siitä lähtien enkä unohda asiaa koskaan.

Työssäkäyvänä kamppeet on edelleen ykköstonneja. Hyvin on kulkenut kun osaa korjata ja halua harrastaa, joskus se loppuu kun ruvetaan poraamaan peräloosteriin verotuksella ja oikein tunteella tulevaisuudessa..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.06.2025     kello on 19:09 ---Kenelle tuollaista maksetaan ja miten paljon? Millälailla se maksu peritään?

--- Lainaus päättyy ---
Maksetaan yleensä kunnan jätehuoltoyhtiölle ...

Veloitetaan kiinteistön omistajalta, tai haltijalta. Sillä kustannetaan jätehuollon yleishyödyllisiä kuluja.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.06.2025     kello on 19:09 ---Kenelle tuollaista maksetaan ja miten paljon? Millälailla se maksu peritään?

--- Lainaus päättyy ---
Taloyhtiössä maksu sisällytetään yhtiövastikkeeseen. Ei jätefirma ilmaiseksi pönttöjä tyhjennä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View