Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Rinnankytkentä ja akunerotuskytkin
joe244:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 22.05.2025 kello on 03:42 ---Laitteiden mitoitusperusteena monasti on tapana käyttää niistä ilmoitettuja teknisiä tietoja :) Aina ne ei sitten ihan pidä paikkaansa..
--- Lainaus päättyy ---
Joo, ainakin kiinavehkeet on hieman sinnepäin. Jos ei ole varmaa tietoa, pitää ostaa reilusti isommat.
Minulla on autossa 8t pullotunkki, se jaksaa nostaa jokaisen kulman ylös. 2.5t hallitunkki ei jaksa nostaa sen vertaa että saisi renkaan vaihdettua. Ja auton paino vain 3.1t :D
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.05.2025 kello on 10:18 ---Sitten laitteessa on vika, vie myyjäliikkeeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, olisihan sen voinut yrittää palauttaakin. Ratkaisin asian vaihtamalla tilalle 3x125A kuormankytkimen.
tsahkali:
--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: joe244 - 22.05.2025 kello on 11:01 ---Joo, ainakin kiinavehkeet on hieman sinnepäin. Jos ei ole varmaa tietoa, pitää ostaa reilusti isommat.
Minulla on autossa 8t pullotunkki, se jaksaa nostaa jokaisen kulman ylös. 2.5t hallitunkki ei jaksa nostaa sen vertaa että saisi renkaan vaihdettua. Ja auton paino vain 3.1t :D
--- Lainaus päättyy ---
Tunkit on vähän kummallisia….
Koskaan ei tiedä, miten niiden kapasiteetti on mitattu.
Tarpeeksi pitkä varsi kun on ja kun sitä vielä pystyy käyttämään, niin nousee se p…le! 😆
Mulla on nyt Motonetin halpis 3t, matala ja sillä nousee Hymerkin joka nurkasta.
Pienempää ei kannata kokeilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta