Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Mistä uusi keittiöhana ja sivu ikkunan pimennysverho?

<< < (4/5) > >>

Ossi66:
Joo.
Ainakin dometikeissa tapaa olla ruuvit kierrettynä sisäpuolelta kyljistä läpi.

Ja kaasuputki on jäykkä, joka pitää irottaa takaa.

0zz1:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.04.2025     kello on 12:01 ---Joo.
Ainakin dometikeissa tapaa olla ruuvit kierrettynä sisäpuolelta kyljistä läpi.

Ja kaasuputki on jäykkä, joka pitää irottaa takaa.

--- Lainaus päättyy ---
ei ole dometik vaan https://www.vitrifrigo.com/en_en/fridge-freezer-c75l-airlock-black-vitrifrigo eli ihan sähköllä ainoastaan ei kaasulla joka pitäis vähän helpottaa hommaa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 0zz1 - 20.04.2025     kello on 10:01 ---ehkä mä laitan vaan samanlaisen tilalle niin jos sillä mentäis seuraavat 3-4 vuotta

--- Lainaus päättyy ---

Menee se vaikka 15 vuotta, kun muistat jättää pakkasten tultua hanan keskelle auki-asentoon, ja tietenkin virrat pois tai vesipumppu irti sähköistä. Ei jää vettä sisälle laajenemaan jäätyessään ja rikkomaan.

Oireet viittaa pakkasvahinkoon siis. Itse muistan aina hanat, mutta takatallissa oleva ulkosuihku pääsi sitten yhtenä vuonna unohtumaan. No sitä ei ole enää, en tarvitte.

Masa matkailija:
Ja kun joissakin hanoissa on vielä ulosvedettävä letku niin se pitää irroittaa hanan alta että se hanarunko tyhjenee, mulla oli "uudessa" vaunussa hajottanu suihkuhanaletkuyhdi stelmä juoksuputken.

0zz1:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2025     kello on 19:33 ---Menee se vaikka 15 vuotta, kun muistat jättää pakkasten tultua hanan keskelle auki-asentoon, ja tietenkin virrat pois tai vesipumppu irti sähköistä. Ei jää vettä sisälle laajenemaan jäätyessään ja rikkomaan.

Oireet viittaa pakkasvahinkoon siis. Itse muistan aina hanat, mutta takatallissa oleva ulkosuihku pääsi sitten yhtenä vuonna unohtumaan. No sitä ei ole enää, en tarvitte.

--- Lainaus päättyy ---
tämä auto on ollut aina talvet lämpimässä hallissa, mutta nyt esim tällä vkolla kun käydään pakkasella niin se on tossa pihassa tosin vielä tyhjänä vedestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View