Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Harrastus loppui tai ainakin meni määrittelemättömälle tauolle
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 22.04.2025 kello on 21:05 ---Olen yhtäjaksoisesti ollut vaunu/autokaravaanari, laskin juuri 47 vuoden ajan. Vaikka olen ollut hyvinkin aktiivinen kulkija sekä yhdistyksen jäsenenä osallistuen yhdistyksenä toimintaan se ei minusta yhtään viisaampaa/osaavaampaa karavaanarina kuin monet muut karavaanarit.
Sama koskee minua autoilijana reppurielämästäni huolimatta. Mutta kokemusta ja kokemuksia on.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se tekee. Asioista voi olla eri mieltäkin, mutta kokemus tuo osaamista ja kertyy se viisauskin, useimmille.
Karabiilisti:
Viisaus ja kokemus käppyrä lienee huipussaan siinä 50-70 välillä. Sitten alkaa vähitellen taas laskea, kiihtyvällä käyrällä iän kertyessä. Kokemusta on mutta sitä ei vaan muista.
Tietty joitain poikkeuksia on jotka johtavat valtioita vielä 80v iässä mutta moni ei tuossa iässä saa enää televisiota/tietokonetta ohjelmoitua jos uuden ostaa...
Hauho:
Jos viisautta ja kokemusta on, eikä yksilö osaa sitä soveltaa tarvittavalla hetkellä niistä kummastakaan ei ole hyötyä.
Nopea oikea reaktiointi tarvitaan jotta noita pystyy hyödyntämään. Usein pohdiskelu vie tärkeän kärjen parhaalta ratkaisulta.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 23.04.2025 kello on 08:32 ---Usein pohdiskelu vie tärkeän kärjen parhaalta ratkaisulta.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä kohtaa olen kyllä hiukka eri mieltä. Ei siitä täysin päättömästä erilaisten aivopierujenkaan perässä juoksemisessa mitään järkeä ole, vaan joku järki ja pohdintatuokio on aivan varmasti paikallaan juurikin sen parhaan ratkaisun löytämiseksi. Toki siellä toisessa ääripäässä on sitten ne jotka ei muuta teekkään kuin pähkii ja pohdiskelee, jolloin se koko juttu menee jo kokonaan ohi ja mitään saa koskaan aikaiseksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 23.04.2025 kello on 07:24 ---Tietty joitain poikkeuksia on jotka johtavat valtioita vielä 80v iässä mutta moni ei tuossa iässä saa enää televisiota/tietokonetta ohjelmoitua jos uuden ostaa...
--- Lainaus päättyy ---
Pyydä apua joltain...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta